English

مسابقات مردان یخی ایران در مشگین شهر برگزار شد

‌مسابقات مردان یخی ایران با حضور ۲۷ مرد یخی از استانهای مختلف در خیاوچایی مشگین‌شهر برگزار شد.

مسابقات مردان یخی ایران در مشگین شهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، مسابقات مردان یخی ایران در قالب جشنواره زمستانی با حضور 27 مرد یخی ایران در خیاوچایی مشگین‌شهر برگزار شد. در این مراسم مجری مسابقه مردان یخی ایران در مشگین‌شهر افزود: در صدد هستیم با هماهنگی‌ها و رایزنی‌های انجام شده این مسابقات را به صورت بین‌المللی در مشگین‌شهر برگزار کنیم که برگزاری این مسابقه برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حسین‌ عباسی‌نیا با بیان اینکه مهمترین هدف ما از برگزاری مسابقات مردان یخی ایران ترویج فرهنگ ورزش در فصل زمستان است، ‌گفت: امروز این امر به طور همه‌جانبه در مشگین‌شهر محقق شد و شاهد حضور مردان یخی بودیم که علی‌رغم سردی هوا در زیر برف و آب سرد لحظات ماندگاری را به ثبت رساندند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مردان یخی ایران برای نخستین بار به همت مجموعه گردشگری نور سبلان در مشگین‌‌شهر برگزار شد، تصریح کرد: در این مسابقه 27 مرد یخی ایران باهم به رقابت پرداختند، گفت: در پایان از نفرات برتر با اهدای لوح سپاس و جوایز ویژه تجلیل شد و نیز همایش مردان یخی با حضور مسئولان و مردم مشگین‌شهر برگزار شد.

مجری مسابقه مردان یخی ایران در مشگین‌شهر اضافه کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما فراهم کردن زیرساخت‌های ورزش های زمستانی است که در این زمینه باید مسئولان نیز حمایتهای همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم گام بزرگی در جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه برداریم.

در ادامه نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اساسی ما فراهم کردن زیرساخت‌های ورزش‌های زمستانی است، اضافه کرد: امروز برای نخستین بار مسابقات مردان یخی ایران در خیاوچایی مشگین‌شهر برگزار شد که ‌از عوامل اجرایی این مسابقات کمال تقدیر را دارم.

ولی ملکی خاطرنشان کرد: شهرستان مشگین‌شهر به دلیل داشتن طبیعت بکر و واقع شدن در دامنه سبلان بهترین منطقه برای برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی است که انتظار داریم مسابقات اسکی نیز در مشگین‌شهر برگزار شود و باید با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پیست اسکی در مشگین‌شهر راه‌اندازی شود که این امر برای منطقه بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: جذب گردشگران داخلی و خارجی نیازمند فراهم کردن زیرساختهای گردشگری در فصل زمستانی است که ما باید با برنامه‌ریزی مناسب زمستان شهرستان مشگین‌شهر را همانند تابستان این شهر به قطب گردشگری تبدیل کنیم که در این راستا جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یک اولویت اساسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه