English

بهداد سلیمی: به دلیل مصدومیت درجام بین المللی فجر حضور ندارم

ملی پوش دسته فوق سنگین تیم وزنه برداری کشور و وزنه بردار تیم ذوب آهن گفت: با توجه به شرایط مصدومیت درجام بین المللی فجر شرکت ندارم و برای ادامه تمرینات خود در تیم ملی نیز باید زیر نظر پزشک فعالیت کنم.

بهداد سلیمی: به دلیل مصدومیت درجام بین المللی فجر حضور ندارم

به گزارش خبرگزاری موج، بهداد سلیمی شامگاه جمعه با اشاره به سطح کیفی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد: هفته پایانی رقابت های لیگ برتر در اوج حساسیت برگزار شده و رقابت نزدیکی بین تیم های مدعی قهرمانی شاهد بودیم اما عملکرد قابل قبول تیم ذوب آهن این افتخار را نصیب ما کرد تا بتوانیم با جام قهرمانی به خانه بازگردیم.
وی افزود:باتوجه به مصدومیت شدیدی که مدت هاست با آن دست و پنجه نرم می کنم در حرکت دوم یک ضرب این آسیب دیدگی تشدید شد و در دوضرب دیگر نتوانستم وزنه بالایی را انتخاب کنم.
ملی پوش دسته فوق سنگین تیم وزنه برداری کشور و وزنه بردار تیم ذوب آهن ادامه داد: تیم ما باتوجه به امتیازاتی که در هفته های گذشته اندوخته کرده بود خود را به سکوی قهرمانی نزدیک تر کرده بود و باتوجه به مصدومیتی که داشتم سعی کردم وزنه هایی را انتخاب کنم که در امتیاز تیمی ما تاثیرگذار باشد.
وی بیان کرد: در این دوره از رقابت ها شاهد حضور خوب وزنه برداران جوانی بودیم که می توانند در سال های آینده در این رشته حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
سلیمی تصریح کرد: بها دادن به جوانان می تواند کیفیت رقابت های لیگ را بالاتر برده و همچنین تعداد تیم های حاضر در مسابقات نیز بیشتر کند.
هفته پنجم و نهایی لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور روز های پنجشنبه و جمعه به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری اهوازدر سالن وزنه برداری اختصاصی این مجموعه (شهید لرکی) برگزار شد و در پایان، تیم ذوب آهن قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد و تیم های رعد پدافند و شرکت منطق نفت خیزجنوب دوم و سوم شدند.
مسابقات وزنه برداری جام بین المللی فجر 14 تا 18 اسفند ماه در اهواز برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه