English

پیروزی آسان پیکان برابر ارومیه‌ای‌ها در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

اولین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با برتری 3 بر صفر پیکان برابر شهرداری ارومیه به پایان رسید.

پیروزی آسان پیکان برابر ارومیه‌ای‌ها در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرگزاری موج، اولین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت 15 بین پیکان تهران و شهرداری ارومیه برگزار شد و پیکانی ها موفق شدند برابر حریف قدرتمند خود به برتری برسند.

مصطفی شریفات، سعید مصطفی وند، سعید معروف،امیر غفور، نیکولا کواچویچ، فرهاد نظری افشار با سرمربی گری پیمان اکبری برای پیکان به میدان رفتند.

شهرداری ارومیه نیز بازی را حامد رضایی،آرش کشاورزی، مجتبی میرزاجانپور، پرویز پزشکی، فرهاد پیروت پور و آرمین تشکری و با هدایت عباس برقی آغاز کردند.

قضاوت این دیدار نیز برعهده مسعود یزدان پناه و وحید پورکاشیان بود.

ست اول این دیدار پایاپای آغاز شد ولی از اواسط این ست پیکان فاصله امتیازی خود را زیاد کرد و موفق شد 16-13 پیش بیفتد.

در ادامه تلاش شاگردان عباس برقی برای رسیدن به امتیازات این ست فایده نداشت و این ست با نتیجه 25-20 به نفع پیکان میزبان به پایان رسید.

ست دوم را هم پیکانی ها با اقتدار آغاز کردند و با دفاع غفور و مصطفی وند این تیم موفق شد با نتیجه 5 بر صفر از حریف پیش بیفتد.  دو اشتباه پیاپی بازیکنان ارومیه امتیاز 7 را به پیکانی ها داد و بالاخره پیروت پور اولین امتیاز آذری ها در ست دوم را به دست آورد.

فرهاد نظری افشار موفق شد امتیاز 12 را برای پیکان به دست بیاورد در حالی که شهرداری ارومیه 3 امتیاز را به دست آورده بود.توپ شریفات که در خط سرویس قرار داشت به تور خورد تا ارومیه به امتیاز 5 برسد.

نیکولا کواچویچ بازیکن پیکان که برای مرحله پلی آف به این تیم اضافه شده است امتیاز 16 پیکان را در ست دوم به دست آورد. عملکرد خوب او در این بازی کمک زیادی به پیکانی ها کرد که بتوانند در دو ست برابر شهرداری ارومیه برتری داشته باشند.

عملکرد خوب سعید معروف برای پیکان در رفت و برگشت چندباره توپ به زمین دو تیم باعث شد پیکان امتیاز این رالی را به دست بیاورد و بازی 18-8 به نفع این تیم شود.

به دلیل اختلاف امتیاز زیاد بین دو تیم اکبری سال افزون را به جای معروف به میدان فرستاد اما خیلی زود او پاسور اول خود را دوباره راهی میدان کرد.

آرش کشاورزی که نسبت به دیگر بازیکنان شهرداری ارومیه عملکرد بهتری را داشت موفق شد امتیاز 14 را برای تیمش به دست بیاورد اما بازهم اختلاف دو تیم 9 امتیاز بود. میرزاجانپور برای شهرداری ارومیه روز خوبی را پشت سرنگذاشت تا برقی این بازیکن را از زمین بیرون بکشد.

در نهایت فرهاد نظری افشار امتیاز 25 را برای پیکان در ست دوم به دست آورد تا این ست با نتیجه 25-15 و با اختلاف 10 امتیاز به نفع پیکان به پایان برسد.

در آغاز ست سوم این شهرداری ارومیه بود که اولین امتیاز را به دست آورد.  جواد محمدی از شهرداری ارومیه سرویسش به تور برخورد کرد اما بازی هم چنان 5-3 به نفع این تیم بود.

تک دفاع مصطفی وند دربرابر بازیکنان ارومیه بازی را به تساوی 8-8 رساند. در ادامه بازیکنان پیکان با دفاع و توپ گیری های پیاپی و خوب توانستند امتیاز عقب افتاده را جبران کنند و با نتیجه 12-9 از حریف پیش بیفتند. این اختلاف امتیاز پایدار بود و پیکان 16 بر 12 از حریف پیش افتاد.

در امتیاز 22-19 به نفع پیکان عباس برقی برای شهرداری ارومیه در خواست وقت استراحت کرد. بعد از این وقت استراحت توپ علوی به بیرون رفت و امتیاز 23 برای پیکان به دست آمد.

در نهایت این ست هم 25 بر 23 به نفع پیکان رسید تا این تیم به آسانی و در سه ست پیاپی میهمان قدرتمندش را شکست بدهد.

پیکان با شکست خاتم اردکان  و شهرداری ارومیه باشکست کاله مازندران به نیمه نهایی لیگ رسیدند.

دیدار برگشت این دو تیم سه شنبه 10 اسفند در سالن غدیر ارومیه برگزار می شود.
از ساعت 17 نیز دو تیم بانک سرمایه و سایپا تهران دیگر بازی نیمه نهایی را برگزار می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه