English

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی :

فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از سال آینده مسابقه‌ای برگزار نمی‌کند

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: از سال آینده فدراسیون دیگر مسابقه ای را برگزار نمی‌کند و این مسابقات را به باشگاه‌ها و بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد.

فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری از سال آینده مسابقه‌ای برگزار نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، محمود صیدانلو در مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: هیأت موتورسواری حلقه گمشده‌ای دارد که امیدوارم بعد از این مجمع با رویکرد جدیدی به فکر بالا بردن سطح مهارت رانندگان باشد. به اعتقاد بنده توجه به ایمنی جاده‌ها نیز جزو وظایف فدراسیون اتومبیلرانی است که در این موضوع کم توجهی شده و امیدوارم در همه استان‌ها به این امر توجه شود.

وی افزود: از سال جدید مدارس اتومبیلرانی از گروه سنی 14 تا 18 سال خواهیم داشت که امیدوارم بخش خصوصی نیز به این موضوع وارد شود. اعتقاد دارم بالا بردن سطح مهارت رانندگان، مباحث اجتماعی را نیز در پی دارد زیرا اگر در سال جدید حتی چند نفر از هموطنانمان را از خطر تصادفات جاده‌ای نجات دهیم، کار بزرگی کرده‌ایم.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه بچه‌ها در این مدارس قبل از اینکه گواهینامه بگیرند مهارت‌های رانندگی را می‌آموزند، گفت: علاوه بر بالا بردن مهارت‌ها، این مدارس می‌توانند به ما در استعدادیابی و بروز نخبگانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، کمک کند تا بتوانیم قهرمانان زیادی را داشته باشیم.

صیدانلو با اشاره به مشکلات موتورها، اضافه کرد: از هفته جاری واردات قانونی موتورها را خواهیم داشت تا بتوانیم موتور ورزشکاران را تأمین کنیم. پیش از این موتورها با واسطه به دست ورزشکاران می‌رسید اما با ساماندهی که انجام خواهیم داد این مشکل رفع خواهد شد. 

وی ادامه داد: از سال آینده خودروهای مسابقاتی را نیز بر اساس نیازمان وارد می‌کنیم که تنها در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد که امیدوارم در نهایت سطح کلاس مسابقات از سال آینده بالاتر برود.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: اصفهان جزو شش هیأت اول ما در کشور است و امیدوارم با تلاش شما این هیأت بهتر از گذشته به کار خود ادامه دهد.

صیدانلو افزود: از سال آینده فدراسیون دیگر مسابقه‌ای را برگزار نمی‌کند و این مسابقات را به باشگاه‌ها و بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه