English

مستایا، راه قهرمانی لالیگا از اینجا می گذرد

در اسپانیا بر این عقیده اند که سرنوشت قهرمانی لالیگا تا حد زیادی به بازی امشب رئال مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا بستگی دارد.

مستایا، راه قهرمانی لالیگا از اینجا می گذرد

به گزارش خبرگزاری موج، والنسیا شروعی بسیار ضعیف در لالیگای امسال داشت و حتی حضور در رده 19 جدول را نیز برای مقطعی تجربه کرد. پاکو آیستران خیلی زود جای خود را به چزاره پراندلی داد و عجیب اینکه این مربی باتجربه ایتالیایی هم پیش از شروع سال جدید از سمت خود استعفا داد و «وورو» به جای او روی نیمکت مربیگری والنسیا نشست.

مستایا، راه قهرمانی لالیگا از اینجا می گذرد

با آمد وورو و جذب بازیکنانی چون اورایانا و زازا در نقل و انتقالات زمستانی، شرایط برای والنسیا کمی بهتر شد و حالا این تیم از قعر جدول فاصله گرفته است. پیروزی سه روز پیش بر بیلبائو با نتیجه 2-0 نشان داد که ابرهای تیره از آسمان مستایا فاصله گرفته اند و حالا در چنین شرایطی والنسیا به رئال مادرید رسیده است.

دیداری عقب افتاده که باید دسامبر گذشته برگزار می شد ولی به دلیل حضور رئال در جام جهانی باشگاه ها به امروز موکول شد.

مستایا، راه قهرمانی لالیگا از اینجا می گذرد

ترکیب والنسیا و رئال در 2 هفته اخیر لالیگا

مستایا، راه قهرمانی لالیگا از اینجا می گذرد

شرایط در جبهه کهکشانی ها هم فوق العاده است. این تیم جز دانیلو مصدوم دیگری ندارد، بیل به شرایط خوب خود نزدیک شده و رئال با کسب پیروزی های روحیه بخش توانسته با وجود دو بازی کمتر نسبت به بارسا، با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول قرار بگیرد.

کهکشانی ها البته از دو بازی قبلی خود در مستایا خاطره خوبی ندارند. فصل گذشته رئال با تساوی 2-2 در زمین والنسا متوقف شد تا بنیتس جای خود را به زیدان بدهد. رئال در آن بازی یک اخراجی هم داد (کوواچیچ) و در دقایق پایان به تساوی رضایت داد.

مستایا، راه قهرمانی لالیگا از اینجا می گذرد

دو سال پیش هم رئال در زمین والنسیا 2-1 مغلوب شد تا روند 22 برد متوالی این تیم نیز به اتمام برسد. پیش از آن شکست، رئال توانسته بود 5 پیروزی متوالی در زمین والنسیا کسب کند اما در دو سال اخیر مستایا برای رئالی ها طلسم شده است.

اگر رئال امشب بتواند والنسیا را مغلوب کند، فاصله خود با بارسا را به 4 افزایش خواهد داد و این می تواند وزنه روحی بسیار مناسبی در ادامه لالیگا برای کهکشانی ها باشد. به همین دلیل است که آ.اس امروز تیتر یک خود را به این بازی اختصاص داده و نوشته است که راه قهرمانی لالیگا از مستایا می گذرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه