English

مهاجم منچسترسیتی:

دوست دارم در رئال مادرید بازی کنم

مهاجم منچسترسیتی بازی کردن در رئال‌ مادرید را دوست دارد اما اکنون از شرایطش در سیتی خشنود است و قصد جدایی از این تیم را ندارد.

دوست دارم در رئال مادرید بازی کنم

به گزارش خبرگزاری موج، سرخیو آگوئرو در پیروزی پنج بر یک منچسترسیتی برابر موناکو در لیگ قهرمانان اروپا، بازی درخشانی به نمایش گذاشت. او دو گل برای تیمش به ثمر رساند تا سیتی به پیروزی برسد. این مهاجم آرژانتینی با آسیب‌دیدگی‌ گابریل ژسوس، یک بار دیگر فرصت پیدا کرد در ترکیب اصلی قرار بگیرد و توانست در این بازی بدرخشد.

مهاجم سیتی پس از بازی گفت‌: تنها باید بیشتر تمرین کنم تا بتوانم زمان بیشتری در میدان حضور داشته باشم. خوشبختانه پپ گواردیولا مرا در ترکیب اصلی قرار داد. اکنون باید به تیم کمک کنم و توانایی‌هایم را نشان بدهم.

آگوئرو درباره رابطه خوبش با سرمربی اسپانیایی اظهار کرد: خیلی باهم خوب هستیم. او همیشه از ما می‌خواهد تمام تلاش خود را به کار ببریم چون از توانایی‌های‌مان آگاه است. او می‌داند که می‌توانیم بهتر باشیم. این اتفاق در شب گذشته اتفاق افتاد.

زمانی که مهاجم آرژانتینی در سیتی نیمکت نشین بود، شایعه جدایی‌اش در تابستان آینده منتشر شد. آگوئرو دیشب در رابطه با این موضوع گفت‌: اگر قرار باشد از سیتی جدا شوم، دوست دارم در رئال‌ مادرید بازی کنم. با این حال قصد ندارم از تیمم جدا شوم چون باشگاه مرا می‌خواهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه