English

جدال وزنه‌برداران برای قهرمانی لیگ برتر زیر گرد و خاک اهواز

اهواز که این روزها یارای نفس کشیدن ندارد میزبان رقابت چهره‌های شاخص وزنه‌برداری است تا تکلیف قهرمان لیگ برتر در سال ۹۵ مشخص شود.

جدال وزنه‌برداران برای قهرمانی لیگ برتر زیر گرد و خاک اهواز

به گزارش خبرگزاری موج، لیگ برتر وزنه‌برداری به ایستگاه پایانی رسیده است و  وزنه برداران شش تیم پنجم و ششم اسفند بر روی تخته می روند تا تکلیف قهرمان فصل ۹۵ مشخص شود. میزبان مرحله آخر لیگ برتر  تیم ملی حفاری است و در شهراهواز و در شرایطی که ریز گرد ها مهمان این شهر هستند، پذیرای پنج تیم دیگر است . این موضوع که تیم قهرمان هنوز مشخص نیست و همه چیز به هفته پایانی کشیده شد احتمالا باعث می شود شاهد رقابت جذابی باشیم . البته فینال لیگ برتر جدا از اینکه چهره قهرمان را مشخص می‌کند، حکم رکورد گیری هم برای ملی پوشان دارد که بر روی حضور آنها در مرحله بعدی اردوی تیم ملی تاثیر گذار است.

نزدیک بودن فاصله امتیازی تیم های ذوب آهن، ملی حفاری، مناطق نفت خیز جنوب و رعد پدافند هوایی باعث شده در فینال لیگ برتر جای هیچ گونه اشتباهی برای تیم ها باقی نماند. از این رو تیم ذوب آهن که مشخص است عزم خود را برای تکرار قهرمانی جزم کرده قرار است از تمام پتانسیل خود را در این مسابقه بهره بگیرد. به طوری که آنها بهداد سلیمی را برای هفته پایانی لیگ به خدمت گرفتند.  کیانوش رستمی هم که می‌خواهد ناکامی خود در هفته چهارم لیگ  و امتیازی که برای ذوب آهن از دست رفت را جبران کند، در فینال حاضر خواهد بود. سهراب مرادی دیگر چهره شاخصی است که برای اصفهانی‌ها وزنه می‌زند.

در آن سوی میدان تیم اهوازی ملی حفاری قرار دارد که با استفاده از نیروهایی بومی  و چهره هایی چون وحید خدادادی، یاسین باقری، سجاد بهروزی، رسول تقیان، علیرضا دهقان و همایون تیموری با فاصله بسیار کمی در تعقیب ذوب آهن است.

مناطق نفت خیز جنوب هم با استفاده از نفراتی مانند ایوب موسوی، محسن بهرام زاده، رامین ربیعی، علیرضا کاظمی نژاد نسبت به قهرمانی لیگ برتر نا امید نیست. اکنون باید دید جام قهرمانی مانند  سال ۹۴ به اصفهان می رود یا اهوازی ها می توانند آن را در خانه نگه دارند و نوار قهرمانی های ذوب آهن را پاره کنند یا خیر.

رده بندی تیم ها در مجموع چهار هفته لیگ برتر

۱-ذوب آهن ۲۲۸۸ امتیاز

۲-ملی حفاری  ۲۲۷۲ امتیاز

۳-مناطق نفت خیز جنوب ۲۲۷۱ امتیاز

۴-رعد پدافند هوایی ۲۲۳۶ امتیاز

۵-نیروی زمینی ۲۱۸۱ امتیاز

۶-عقاب نیروی هوایی ۱۹۲۳ امتیاز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی