English

دادکان خطاب به آزادکاران تیم ملی:

قهرمانی‌ها زودگذر و شادی‌ها ماندگار هستند

مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی 2017 در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

قهرمانی‌ها زودگذر و شادی‌ها ماندگار هستند

به گزارش خبرگزاری موج، امروز چهارشنبه مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد که در این مراسم میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد و همچنین محمد دادکان، معاون ورزشی این دانشگاه حضور داشتند.

محمد دادکان در این مراسم خطاب به آزادکاران اظهار داشت: قهرمانی ها زودگذر است، اما این شادی‌هایی که ایجاد می‌کنید، ماندگار است. باید از رسول خادم نیز یاد کنم که تحولی در کشتی به وجود آورده و به دلیل مشغله کاری نتوانست در این مراسم شرکت کند.

همچنین محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به دلیل مسائل سیاسی که پیش آمد، فشار بیشتری به تیم ایران وارد شد و به همین دلیل قهرمانی ما بسیار دلچسب بود.

در ادامه، مصطفی حسین خانی، آزادکار وزن 70 کیلوگرم کشورمان نیز درخواست کرد دانشگاه آزاد در رقابتهای لیگ کشتی امسال همچون سایر رشته‌ها تیم‌داری کند.

میرزاده رئیس دانشگاه آزاد نیز گفت: ما در خصوص ورزش در دانشگاه آزاد برنامه راهبردی 10 ساله داریم. از زمان حضور دادکان یک خیزش در ورزش دانشگاه ایجاد شده است. سال گذشته اساسنامه باشگاه دانشگاه آزاد تصویب شد و امیدواریم جمع بیشتری از دانشجویان جذب ورزش شوند.

در حال حاضر دانشگاه آزاد در 20 رشته ورزشی تیم‌داری می کند و مقام‌های خوبی نیز کسب شده است.

وی افزود: از اینکه اکثر کشتی‌گیران آزادکار از دانشگاه آزاد هستند، احساس غرور و افتخار می‌کنم. تلاش می‌کنیم سال آینده در لیگ کشتی نیز تیم‌داری کنیم.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان روز جمعه برای ششمین بار متوالی به مقام قهرمانی رقابت‌های جام جهانی در کرمانشاه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه