English

گواردیولا: در فرانسه گل نزنیم حذف می‌شویم

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر موناکو راضی است اما تاکید کرد اگر تیمش در بازی برگشت دو گل نزند حذف می‌شود.

گواردیولا: در فرانسه گل نزنیم حذف می‌شویم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا جشنواره گل به راه انداخت و توانست موناکو را با نتیجه‌ پنج بر سه شکست بدهد تا امید زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: در بعضی از دقایق بازی، خوش شانس بودیم و در بعضی از دقایق هم بدشانس. مهم پیروزی بود که خوشبختانه به آن رسیدیم. خوشحالم که توانستیم با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم. این دیدار در بازی بعدی کمک زیادی به ما خواهد کرد. موناکو در این دیدار با سه بازیکن در حال‌ حمله کردن بود. توماس لمار، رادامل فالکائو و ‌امباپه لوتین در فصل جاری خیره کننده ظاهر شدند و گل‌های زیادی هم به ثمر رساندند. کار سختی برابر این سه بازیکن داشتیم اما خوشبختانه در نهایت این ما بودیم که پیروز شدیم. این پیروزی را به همه تبریک می‌گویم. از فضاهایی که در اختیار ما گذاشته شد، نهایت استفاده را بردیم و یک پیروزی ارزشمند و شیرین را کسب کردیم.

سرمربی پیشین بایرن مونیخ در ادامه‌ سخنانش نیز اظهار کرد: می‌خواهیم در دیدار برگشت، گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم تا با اقتدار به دور بعد راه پیدا کنیم. اگر نتوانیم در دیدار برگشت گلزنی کنیم، صعود نمی‌کنیم. اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم، باید بیشتر از دو گل به ثمر برسانیم چراکه نتیجه‌ سه بر یک باعث می‌شود موناکو به دور بعد راه پیدا کند.

سرمربی منچسترسیتی در پایان سخنانش گفت‌: ویلی کابایرو (دروازه‌بان سیتی) توانست یک ضربه پنالتی را مهار کند. بازی بسیار عجیبی بود و تناقض زیادی در آن وجود داشت. به خوبی حمله کردیم ولی آنها هم بازی هجومی خوبی را به نمایش گذاشتند و سه بار دروازه‌ ما را باز کردند. باید در دیدار برگشت بهتر ظاهر شویم. وقتی دو تیم بازی هجومی را به نمایش می‌گذارند، فوتبال زیبا می‌شود. باید از هواداران سیتی تشکر کنم. آنها در طول 90 دقیقه از تیم خود حمایت کردند. این پیروزی بهترین هدیه از ما به آنها بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه