English

برای نخستین بار؛

المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر علوم پزشکی برگزار می شود

نخستین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در روزهای 5 تا 11 اسفند در خزرآباد ساری برگزار می شود.

المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر علوم پزشکی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، 51 تیم از دانشگاه‌های مختلف علوم پزشکی برای حضور نخستین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

ورزشکاران از 51 دانشگاه علوم پزشکی در 15 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این دوره 796 نفر و تعداد مربیان 156 نفر است.

129 سرپرست و همراهان تیم و 126 داور و مسئول فنی مسابقات در این رقابت ها هستسند. 50 نفر نیز در این دوره از المپیاد به عنوان عوامل اجرایی المپیاد، به ارایه وظایف خود می‌پردازند.

دانشگاه‌های علوم پزشکی همدان و اصفهان هر کدام با 39 ورزشکار، بیشترین تعداد شرکت کننده در این دوره از المپیاد ورزشی را دارند. همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی تبریز و تهران نیز هر کدام به ترتیب با 32 و 30 ورزشکار در این دوره از المپیاد دومین و سومین تیم‌های فعال این مسابقات هستند.

دانشگاه علوم پزشکی جهرم و قم نیز به ترتیب با یک و دو ورزشکار، کمترین میزان شرکت کننده در این المپیاد را دارند.

نخستین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با 15 رشته ورزشی دارت‏، لیوان چینی، طناب زنی، فوتبال روی میزی، داژبال، فریزبی‏، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل کوچک، تنیس با دست مخالف، روبیک، طناب کشی، پله نوردی، آمادگی جسمانی، شطرنج سرعتی و والیبال دو نفره برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه