English

سرمربی الاهلی امارات:

بهتر از استقلال بودیم/ باشایستگی پیروز شدیم

سرمربی الاهلی امارات تیمش را شایسته کسب سه امتیاز برابر استقلال در دیدار نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دانست.

بهتر از استقلال بودیم/ باشایستگی پیروز شدیم

 به گزارش خبرگزاری موج، الاهلی امارات کار خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی آغاز کرد. این تیم پرستاره اماراتی که در ورزشگاه خانگی خود از استقلال پذیرایی کرد توانست بازی را با نتیجه‌ دو بر یک به سود خود به پایان رساند.

این دیدار تا لحظات پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد  تا این که تیم اماراتی توانست در آخرین دقایق گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند و سه امتیاز حساس این بازی خانگی را به دست آورد.

طبیعی است که سرمربی الاهلی از این پیروزی که تیمش به دست آورده بسیار خوشحال باشد. اولاریو کوزمین در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. وقتی استقلال گل تساوی را به ثمر رساند به خود گفتم که تساوی نتیجه عالانه‌ای برای این دیدار نیست و ما باید به پیروزی برسیم. بهتر از حریف خود ظاهر شدیم و باید بگویم که شایسته کسب این پیروزی بودیم و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

او در ادامه‌ ‌اضافه کرد: من چهار سال است که در الاهلی مربیگری می‌کنم  و امروز با صراحت تمام باید بگویم که از کیفیت بالا و جنگندگی بازیکنان تیمم شگفت زده شدم. به تلاش خود ادامه‌  می‌دهیم  و می‌خواهیم  به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنیم.

الاهلی دو فصل پیش توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند هر چند در دیدار نهایی برابر گوانگژوی چین تن به شکست داد.

در دیگر دیدار این گروه التعاون  عربستان توانست با یک گل لوکوموتیو ازبکستان را از پیش‌رو بردارد. استقلال در دیدار بعدی خود باید به مصاف التعاون عربستان برود و این دیدار هم در عمان برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه