English

برنده جایزه لاروس: برای کودکان تجهیزات ورزشی تهیه می‌کنم/ با «ترامپ» سلفی نمی‌گیرم

«بئاتریس ویو»، برنده جایزه لاروس می‌گوید به همراه خانواده‌اش موسسه‌ای را تشکیل داده‌اند تا برای کودکان معلول تجهیزات ورزشی تهیه کنند.

برنده جایزه لاروس: برای کودکان تجهیزات ورزشی تهیه می‌کنم/ با «ترامپ» سلفی نمی‌گیرم

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، «بئاتریس ویو»، شمشیرباز با ویلچر ایتالیایی که از ناحیه دو دست و دو پا دچار معلولیت است هفته گذشته موفق شد بالاتر از پنج ورزشکار پارالمپیکی دیگر از جمله سیامند رحمان به عنوان برترین ورزشکار سال جهان برگزیده شده و جایزه لاروس ملقب به اسکار ورزش را از آن خود کند.

«بئاتریس ویو» در بازی‌های پارالمپیک ریو موفق به کسب مدال طلا شد تا سومین قهرمانی پیاپی خود در تورنمنت‌های بزرگ را جشن بگیرد.

این شمشیرباز ایتالیایی می‌خواهد موفقیت‌های سال 2016 خود را تکرار کند؛ زمانی که در 11 تورنمنت پیاپی به عنوان قهرمانی رسید.

ویو گفت: من و خانواده‌ام موسسه‌ای را بنیان گذاشته‌ایم تحت عنوان art4sport که کار آن کمک به کودکان معلول است تا بتوانند لوازم ورزشی تهیه کنند. ورزش کردن به هر کسی انگیزه می‌دهد تا موانع زندگی را پشت سر بگذارد. من به همین خاطر از ورزش تشکر می‌کنم.

«بئاتریس ویو» در پاسخ به این سوال که فرق شخصی که دچار معلولیت است و کسی که از سلامت جسمانی برخوردار است چیست، اظهار داشت: کلمات مهم نیستند؛ این بستگی به این دارد که چه کسی این را می‌گوید و چطور. من برخی اوقات به خودم می‌گویم که دچار معلولیت هستم که این به نظر نمی‌آید حرف کاملا درستی باشد.

این شمشیرباز ماده فویل در ماه اکتبر سال گذشته در میهمانی کاخ سفید با «باراک اوباما»، رئیس جمهور پیشین آمریکا، عکس سلفی گرفت. وی در پاسخ به این سوال که آیا با «دونالد ترامپ» هم عکس سلفی می‌گیرد، گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا با زنها و افراد معلول رابطه خوبی ندارد؛ من هم جزو این دو دسته هستم.

آیا «بئاتریس ویو» پس از کسب مدال طلای پارالمپیک رویای دیگری را هم در سر می‌پروراند؟

وی گفت: من اینجا هستم تا به رویاهایم جان ببخشم و می‌خواهم ادامه بدهم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه