English

اردوی مشترک سرخابی ها منتفی شد

تغییر محل اسکان استقلال در امارات

اسکان کاروان استقلال در باشگاه ایرانیان دبی و همچنین تصمیم پرسپولیسی ها برای حضور در این مکان باعث شد تا همه جا صحبت از اردوی مشترک سرخابی ها به میان بیاید.

تغییر محل اسکان استقلال در امارات

به گزارش خبرگزاری موج، با توجه به این که دو تیم مطرح پایتخت به خاطر بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفتند به جای بازگشت به ایران همچنان اردوی خود در حاشیه خلیج فارس را ادامه دهند هر دو تیم باشگاه ایرانیان را برای اسکان در نظر گرفته بودند که همین اتفاق شایعاتی در خصوص اردوی مشترک آنها در چند روز آینده را نقل محافل کرد.


در واکنش به این اتفاق عجیب و غیر منتظره استقلالی ها تصمیمات دیگری بعد از شکست شب گذشته برابر الاهلی اتخاذ کرده و بنا به تصمیم علیرضا منصوریان با تغییر محل اسکان خود در اردوی امارات مانع برگزاری اردوی مشترک با رقیب دیرینه و سنتی خود شدند. بنا به تصمیم جدید استقلالی ها امشب یا فردا صبح هم زمان با ورود کاروان پرسپولیس از عمان به امارات باشگاه ایرانیان دبی را ترک و در یکی از مجموعه هتل های هیلتون شهر دبی اسکان خواهند یافت.


همچنین با توافقات به عمل آمده با باشگاه الاهلی بازیکنان استقلال تا قبل از سفر هفته آینده به مسقط برای مصاف با التعاون تمرینات خود را در زمین چمن کمپ حریف اماراتی پیگیری خواهند کرد تا مشکلی از بابت زمین تمرین نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی