English

وضعیت تمرینی احسان حدادی

نایب قهرمان المپیک لندن درباره وضعیت جسمی و تمریناتش گفت: در اردوی کیش تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و بعد از اردوی قطر پرتاب‌ را هم شروع می‌کنم.

وضعیت تمرینی احسان حدادی

به گزارش خبرگزاری موج، احسان حدادی، رکورددار پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک لندن، در ارتباط با وضعیت تمریناتش گفت: ما 21 روز در جزیره کیش تمرینات‌مان را پیگیری کردیم. خداروشکر تمرینات بسیار خوب است؛ زیرا چند سالی بود که به این اندازه کارهای چابکی، سرعتی و پرشی انجام نداده بودم.

او تصریح کرد: هنوز تمرینات پرتاب دیسک را آغاز نکرده‌ایم؛ فقط روز پایانی اردوی کیش تمرین پرتاب دیسک داشتیم. بیش‌تر تمرینات‌مان پرتاب وزنه از پهلو و ایستاده بود.

وی، در پاسخ به این سوال که آیا وزن‌تان کاهش پیدا کرده است؟ اظهار کرد: بله؛ قبلاً 142 کیلوگرم بودم و درصد چربی بدنم هم 26 درصد بود اما امروز صبح تست چربی 16 درصد را نشان داد و وزنم به 129 کیلوگرم رسیده است. اکنون به خاطر ضعف عضلات چهارسر ران یک مقدار درد کشکک زانو دارم که برای تقویت این عضلات تمرینات خاصی انجام می‌دهم تا ان‌شاءالله بعد از اردوی قطر پرتاب‌ را هم شروع کنیم.

حدادی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد درباره اردوی قطر گفت: احتمالاً اواخر هفته جاری به قطر اعزام می‌شویم و 21 روز در دوحه خواهیم ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه