English

سرمربی چلسی:

مهم نیست بازیکنان خوشحال باشند

سرمربی چلسی اظهار کرد به این فکر نمی‌کند بازیکنانش در بازی برابر ولورهمپتون خوشحال باشند یا نه؛ زیرا برای این کار می‌توانند به سینما یا تئاتر بروند.

 مهم نیست بازیکنان خوشحال باشند

به گزارش خبرگزاری موج، امروز (شنبه) باید در جام حذفی برابر ولورهمپتون به میدان برود. آبی‌های لندن در حالی به مصاف این تیم دسته یکی می‌روند که به خوبی می‌دانند که نباید آنها را دست‌کم بگیرند چراکه در مرحله قبلی لیورپول به دست همین تیم حذف شد.

آنتونیو کونته که تیمش در صدر جدول لیگ انگلیس قرار دارد، درباره این بازی گفت‌: مهم‌ترین موضوع در این‌جور بازی‌ها صعود به مرحله بعد و کسب برد است. تلاش نمی‌کنم ۲۱ بازیکن چلسی را خوشحال نگه دارم. می‌خواهم خوشحال باشم نه بازیکنان. اگر ببریم، خوشحال خواهم شد نه اینکه ببازیم و ۲۱ بازیکن خوشحال باشند. به همین خاطر چرا باید به بازیکنانی بازی بدهم که در طول فصل کمتر بازی کردند؟ اگر همه باید خوشحال باشند، بهتر است به سینما یا تئاتر بروند و به صورت گروهی یک فیلم را تماشا کنند.

کونته ‌اضافه کرد: از بازیکنانم می‌خواهم در این بازی بجنگندند. البته دوست دارم آنها برای من مشکل ایجاد کنند تا نتوانم به راحتی تصمیم بگیرم کدام بازیکنان در ترکیب ثابت قرار بگیرند. دوست دارم برای انتخاب ترکیب یازده نفره، دردسر داشته باشم. برای بازیکنان احترام زیادی قائل هستم. ترکیب خوبی داریم و فضای مطلوبی در تیم حاکم است. باور کنید آسان نیست مدیریت چنین بازیکنانی را بر عهده داشته باشید. همه بازیکنان شانس بازی کردن دارند. بازیکنان قابلی در ترکیب دارم که واقعا آنها شانس بالایی برای بازی کردن دارند. بازیکنان خیلی خوب می‌دانند درها همیشه برای حضور در زمین باز است.

چلسی در حالی در جام حذفی به میدان می‌رود که در لیگ برتر با هشت امتیاز اختلاف نسبت به  منچسترسیتی در رده دوم قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه