English

کیکر:

ولفسبورگ به خاطر دژاگه از فیفا درخواست کمک کرد/اشکان واقعا کجاست؟!

معتبرترین نشریه ورزشی آلمان با ذکر این نکته که ولفسبورگ در مورد کسب مجوز بین‌المللی ستاره ایرانی‌اش از فیفا کمک خواسته، نوشت: اشکان دژاگه حالا کجاست؟

ولفسبورگ به خاطر دژاگه از فیفا درخواست کمک کرد/اشکان واقعا کجاست؟!

به گزارش خبرگزاری موج،  هفته‌نامه کیکر در سایت خود گزارشی در مورد ستاره ۳۰ ساله فوتبال کشورمان منتشرکرده است.

این نشریه در مقاله خود که با عنوان «دژاگه واقعا کجاست؟» به وضعیت کنونی لژیونر کشورمان و مشکل عدم دریافت مجوز بین‌المللی از باشگاه العربی قطر اشاره کرده است.

این نشریه نوشت: کمی قبل از آنکه نقل و انتقالات زمستانی به پایان برسد، باشگاه فا.اف.ال ولفسبورگ با جذب اشکان دژاگه، شگفتی ایجادکرد.اما این بازیکن بازگشته به ولفسبورگ تاکنون هیچ نقشی نزد نیدرزاکسنی‌ها نداشته است. چون هنوز مجوز بین‌المللی‌اش صادرنشده و حالا پای فیفا به میان آمده است.

نشریه ژرمن‌ها ادامه داد: ۳ هفته بعد از بازگشت به بوندس لیگا هنوز دژاگه مجوز بازی ندارد.در حالیکه ولفسبورگ کمی قبل از آنکه نقل انتقالات ژانویه به اتمام برسد، بازیکن سال‌های دورش را از العربی استخدام کرده بود. در نتیجه مدارک لازم از سوی فدراسیون فوتبال قطر کم و کسر بوده از این رو ولفسبورگ از طریق اتحادیه فوتبال آلمان به فیفا درخواست کمک کرده است.

      

کیکر در ادامه به نکته مهمی اشاره کرده است:در صورتی که فدراسیون فوتبال قطر قبل از اتمام ۱۵ روز کاری به فیفا در این زمینه پاسخی ندهد، دژاگه به صورت خود به خود اجازه بازی پیداکرده و می‌تواند شنبه (فردا) در بازی با بورسیادورتموند حاضر شود.

دژاگه در سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ برای ولفسبورگ ۱۳۲ بازی انجام داد و با این تیم در فصل ۲۰۰۹-۲۰۰۸ قهرمانی بوندس‌لیگا را کسب کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه