English

در مصاحبه با دیلی میل

زلاتان: من مثل ایندیاناجونز هستم!

ستاره سوئدی شیاطین سرخ بسیار خوشحال است که با سه گل او تیمش توانست مقابل سن‌اتین به برتری برسد.

زلاتان: من مثل ایندیاناجونز هستم!

به گزارش خبرگزاری موج، منچستریونایتد توانست با درخشش زلاتان ابراهیموویچ، سن اتین را در دیدار رفت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا شکست بدهد. شیاطین سرخ در این دیدار با سه گل به پیروزی رسیدند که هر سه گل را زلاتان به ثمر رساند.

زلاتان: من مثل ایندیاناجونز هستم!

این بازیکن سوئدی بعد از بازی گفت:« پیروزی قاطعی را به دست آوردیم اما نباید فراموش کنیم در فوتبال همه چیز ممکن است تغییر کند. به پیروزی رسیدیم و خوشحال هستیم اما هفته بعد ممکن است تن به شکست بدهیم و یا متوقف شویم.

خوشحالیم که توانستیم در خانه هواداران را خوشحال کنیم و یک پیروزی ارزشمند را به دست آوریم. فصل به حساس‌ترین روزهای خود نزدیک می‌شود. در چهار جام رقابت می‌کنیم و این شانس را داریم که به قهرمانی برسیم. به تلاش ادامه می‌دهیم و امیدوار هستیم بازی‌های خوب ما ادامه داشته باشد.»

زلاتان: من مثل ایندیاناجونز هستم!

این فوق ستاره سوئدی در واکنش به نخستین هت تریک خود با پیراهن منچستریونایتد نیز گفت:« همه جام ها برای من فوق العاده هستند، هر کجا که رفتم توانستم پیروز شوم بنابراین اگر در منچستریونایتد هم بتوانم پیروز شوم، واقعا خوشحال می شوم.

افرادی که مرا می شناسند می دانند که در باشگاه های زیادی بازی کردم و همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را ارائه دهم. هر کجا که رفتم، قهرمان شدم. من شبیه ایندیانا جونز هستم(شخصیت اول فیلمی به همین نام از اسپیلبرگ)!

هر بار که برابر سن آتین هم به میدان رفتم، خوب ظاهر شدم. خوشبختانه این بار هم با تلاش زیاد توانستم زمینه را برای پیروزی تیمم مهیا کنم. این نخستین هت تریک من با پیراهن منچستریونایتد بود. امیدوار هستم هفته آینده هم دومین هت تریک خود را تجربه کنم.»

زلاتان با سه گلی که برابر سن آتین به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش مقابل این تیم فرانسوی را به عدد 17 رساند که این یک رکورد است. او همچنین تعداد گل‌های خود را با پیراهن منچستریونایتد به عدد 23 رساند. او 6 پاس گل هم داده است تا بهترین خرید یونایتدها در فصل جاری باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی