English

احتمال برگزاری جام جهانی با ۴ میزبان

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، اعلام کرد که ممکن است جام جهانی 2026 با 4 میزبان برگزار شود و تاکید کرد نگران رفتارهای خشونت آمیز هواداران در جام جهانی 2018 نیست.​​​​​​​

احتمال برگزاری جام جهانی با 4 میزبان

به گزارش خبرگزاری موج، در رای گیری ماه گذشته مجمع فیفا، با افزایش تعداد تیم های حاضر در جام جهانی از 32 به 48 موافقت شد و این احتمال برگزاری این رقابت ها در چند کشور مختلف را افزایش داده است.

این در حالی است که تنها در یک دوره جام جهانی در سال 2002، این رقابت ها میزبان مشترک داشت و رقابت ها در ژاپن و کره جنوبی برگزار شد.

اما اینفانتینو معتقد است که مانند رقابت های یورو 2020 که قرار است در چندین کشور اروپایی برگزار شود، جام جهانی 2026 هم می تواند در چند کشور انجام شود.

او به خبرنگاران گفت:" ما از برگزاری جام جهانی در کشور حمایت می کنیم زیرا فیفا نیاز دارد که نشان بدهیم تصمیمات معقولی می گیریم و باید به پروژه های ماندگار بلند مدت فکر کنیم.

احتمال برگزاری جام جهانی با 4 میزبان

اینکه جام جهانی در دو، سه یا چهار کشور برگزار شود، می تواند یک میراث ماندگار باشد؛ در این صورت هر کشور می تواند سه، چهار یا پنج ورزشگاه میزبان داشته باشد.

ما مطمئنا از این موضوع حمایت می کنیم. اینکه کشورهای میزبان نزدیک هم باشند، ایده آل تر است زیرا مسافرت راحت تر می شود."

خشونت هواداران روس در زمان برگزاری یورو 2016، نگرانی های زیادی را در مورد تکرار این اتفاقات در جام جهانی 2018 در روسیه ایجاد کرد اما باعث نگرانی اینفانتینو نشده است:" من نگران خشونت و درگیری در جام جهانی 2018 نیستم.

من به مقامات روس کاملا اطمینان دارم. آنها این موضوع را خیلی جدی می گیرند. آنها با یوفا و برگزار کنندگان یورو 2016 در تماس بودند تا از تجارب فرانسه درس بگیرند. این موضوع توسط همه با جدیت دنبال می شود."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه