English

مدافع مرکزی چلسی:

گوشه‌ای از جام قهرمانی را می‌بینیم

مدافع مرکزی چلسی اظهار کرد آنها گوشه‌ای از درخشش جام قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را می‌بینند ولی برای کسب این جام باید تلاش بیشتری کنند.

 گوشه‌ای از جام قهرمانی را می‌بینیم

به گزارش خبرگزاری موج، چلسی این هفته‌ برابر برنلی به تساوی یک بر یک رضایت داد اما با وجود این، اختلافش با تیم دوم دو امتیاز بیشتر از هفته‌ قبل شد. شکست تاتنهام باعث شد تا سیتی به رده دوم بیاید و اکنون چلسی با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول در صدر جا خوش کرده است.

گری کیهیل درباره شرایط چلسی برای قهرمانی در لیگ برتر گفت‌: از حالا گوشه‌ای از جام قهرمانی را می‌بینیم. ۱۳ بازی دیگر باقی‌ مانده است. باید خودمان را در این ۱۳ بازی نشان بدهیم. امیدوارم در تمام بازی‌های باقی‌ مانده بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم. اکنون هیچ چیز مشخص نیست و مثل این است که در یک تونل قرار داریم و روشنایی را از دور می بینیم. توقف برابر برنلی یک یادآوری برای ما بود که هیچ بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و حق نداریم اشتباه کنیم. 

چلسی امسال در دو جام حضور دارد و بعد از حذف از جام اتحادیه، آبی‌پوشان تنها در لیگ برتر و جام حذفی حضور دارند. آنها این هفته‌ باید در جام حذفی برابر ولورهمپتون به میدان بروند. کیهیل در پایان گفت‌: هر بازی شرایط خودش را دارد. بازی در جام حذفی بسیار سخت است چون همه تیم‌ها برابر تیم‌های لیگ برتری انگیزه دارند. به همین خاطر فکر کنم یک بازی سخت‌تر از لیگ در انتظار ماست اما باید این جام را جدی بگیریم. شاید مربی بخواهد بازیکنانی که کمتر در لیگ بازی می‌کنند را در این بازی مورد آزمایش قرار بدهد. به‌ هر حال همه باید بدانیم کسب افتخار در جام حذفی نیز یک اولویت برای ماست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی