English

جاه‌طلبی ستاره جوان منچسترسیتی بعد از زدن ششمین گل فصل

وینگر جوان منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد بتواند گل های بیشتری تا پایان فصل برای تیمش به ثمر برساند.

جاه‌طلبی ستاره جوان منچسترسیتی بعد از زدن ششمین گل فصل

به گزارش خبرگزاری موج، منچسترسیتی شب گذشته (دوشنبه) توانست با دو گل از سد بورنموث بگذرد. گل اول این بازی را رحیم استرلینگ به ثمر رساند. این ششمین گل استرلینگ در این فصل لیگ برتر بود.

ستاره جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس بعد از درخشش در بازی برابر بورنموث گفت‌: عاشق گلزنی هستم و همیشه دوست دارم برای تیمم گل بزنم. البته می‌دانم که وظیفه من گلزنی نیست  ولی دوست دارم از موقعیت‌هایی که نصیبم می‌شود، به بهترین شکل استفاده کنم. باید بتوانم گل‌های بیشتری در ادامه‌ برای تیمم به ثمر برسانم.

استرلینگ ادامه‌ داد: دیدید بورنموث تیم خیلی خوبی است و بازی خوبی به نمایش می‌گذارد. بعضی از مواقع آنها توانستند فوتبال بهتری ارائه بدهند. آنها تیم خیلی خوب و با برنامه‌ای هستند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند. خوش شانس بودیم که با دو گل توانستیم آنها را شکست بدهیم.

او در ادامه درباره سرخیو آگوئرو، مهاجم سیتی هم گفت‌: همه از توانایی‌های او آگاه هستیم. این خیلی خوب است که بازیکنی مثل او در ترکیب خود داریم. آگوئرو بازیکنی در کلاس جهانی است. از گلزنی او خوشحال شدم. مثل یک تیم هستیم که همه در کنار هم هستیم. تنها در صورتی موفق می‌شویم که همه اعضای این تیم به هم کمک کنند و تیم را در راستای رسیدن به اهداف هدایت کنند. باید بازی‌هایمان را ببریم. این تنها کاری است که باید تا پایان فصل داشته باشیم تا بتوانیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

منچسترسیتی هفته‌ آینده باید در لیگ قهرمانان اروپا برابر موناکو به میدان برود که در صدر جدول لیگ فرانسه قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه