English

روز شمار جام جهانی زیر ۲۰ سال 

95 روز دیگر شاهد آغاز جام جهانی زیر 20 سال در کره جنوبی خواهیم بود. مسابقاتی که یکی از 24 تیم شرکت کننده در آن ایران خواهد بود. 

روز شمار جام جهانی زیر 20 سال 

به گزارش خبرگزاری موج، احتمالا امروز بازیکنان تیم ملی جوانان برای اهالی فوتبال آشنا تر هستند به این دلیل که شاهد ارایه بازی های خوب از سوی آنها در لیگ برتر هستیم. یکی از این بازیکنان امید نورافکن هافبک دفاعی استقلال است که در تیم امیر حسین پیروانی بعد از رضا کرملاچعب کاپیتان دوم است.


تدارک قوی تیم ملی جوانان از سوی فدراسیون فوتبال برای حضور شایسته در جام جهانی 2017 کره جنوبی می تواند خبرهای خوشی را برای فوتبال به همراه داشته باشد. چرا که به هنگام برگزاری بازی های جام جهانی زیر 20 سال در کره جنوبی شاهد حضور استعدادیاب های تیم های اروپایی خواهیم بود که اگر با درخشش تیم ملی همراه باشد می توانیم در پایان بازی شاهد عقد قرارداد تیم های اروپایی با جوانان ایرانی باشیم و این یعنی سود آوری برای باشگاه های ایرانی.


از همه مهمتر این جوان ها نشان داده اند که می توانند سرمایه های آتی فوتبال ایران باشند و به نظر می رسد راه آنها تا برای برتن کردن پیراهن تیم ملی همانند سردار آزمون و علیرضا جهانبخش کوتاه است.


تیم ملی در دوره جدید تمرینات آماده سازی و تا به این جای کار بازی حساس و تاثیر گذاری نداشته البته قرار است ملی پوشان جوان 26 اسفند ماه راهی آلمان شوند و در این کشور سه بازی خوب با تیم های آلمانی و دانمارکی انجام دهند.


فدراسیون فوتبال هم چنین به تیم ملی جوانان وعده داده که از تیم ملی غنا برای حضور در ایران و انجام دو بازی دوستانه دعوت خواهد کرد.


البته که تیم ملی جوانان هر چه بازی ها بیشتر و بهتری را پشت سر بگذارد با آمادگی کامل به بازی های جام جهانی اعزام خواهد شد.


امیر حسین پیروانی - سرمربی تیم ملی جوانان در مصاحبه های اخیر خود هدف تیم ملی از حضور در این بازی ها را صعود به مرحله یک هشتم نهایی تعریف کرده است.


گفتنی است آیین قرعه کشی جام جهانی زیر 20 سال 25 اسفند در سئول برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه