English

در مصاحبه با خبرنگاران

امری: به هیچ وجه بارسا برتر از PSG نیست

اونای امری، سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن، فردا یکی از حساس ترین بازی های فصل را مقابل بارسلونا پیش رو دارد.

امری: به هیچ وجه بارسا برتر از PSG نیست

به گزارش خبرگزاری موج، پاری سن ژرمن یک بار دیگر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان به بارسلونا برخورد کرده است. پاریسی ها در چند سال اخیر دو بار توسط بارسا از دور رقابت ها کنار رفته اند ولی اونای امری، شانس تیمش برای رسیدن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برابر با بارسلونا می داند.

امری: به هیچ وجه بارسا برتر از PSG نیست

امری که آمار خوبی در هدایت تیم هایش مقابل بارسا ندارد، در مورد بازی فردا گفت:« در زمان حال زندگی می کنم و کاری به گذشته ندارم. می خواهیم تاریخ جدیدی برای پاری سن ژرمن بنویسیم. باید بگویم که به هیچ وجه این حس را نداریم که پایین تر از بارسلونا هستیم. تیم من انگیزه بالایی برای ارائه بهترین نمایش ممکن مقابل بارسا دارد.»

لیونل مسی در 21 بازی مقابل تیم های امری توانسته 25 گل به ثمر برساند. به طور مثال در فصل گذشته مسی سه گل به سویا(تیم تحت هدایت امری) زد.

امری در پاسخ به سوالی راجع به ایجاد تغییرات در تیمش برای مهار مسی گفت:« ما در مورد یک بازی متفاوت و جدید صحبت می کنیم. شرایط دو بازی اصلا شبیه به هم نیست.

معتقد نیستم که نیاز به تغییرات زیادی برای بازی با بارسلونا داریم و با همان روشی که به آن عادت داریم به میدان خواهیم رفت. بازیکنانی استثنایی در پاری سن ژرمن حضور دارند و به آنها ایمان دارم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی