English

مسابقات بین المللی بدمینتون فجر

بازیکنان مرحله نیمه نهایی بانوان مشخص شدند

سومین روز از بیست و ششمین دوره مسابقه های بین‌المللی بدمینتون گرامیداشت دهه مبارک فجر و در مرحله یک چهارم نهایی بانوان صبح امروز ( شنبه ) در قسمت یک نفره و دونفره برگزار شد و در پایان این پیکارها بدمینتون بازان راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

بازیکنان مرحله نیمه نهایی بانوان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری موج، در قسمت یک نفره و در اولین دیدار " پلی کارپوا " از روسیه به مصاف " آنا هلد " از دانمارک رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازات ( ۱۱-۲، ۱۱-۴، ۱۱-۳) به سود بازیکن روسی خاتمه یافت و وی راهی دیدار نمیه نهایی شد.

در دومین دیدار یک نفره بانوان هدیه شمس و سارا دلاوری به مصاف هم فتند که این دیدار در پایان با نتیجه‌ سه بر صفر و امتیازات ( ۳-۱۱، ۲-۱۱، ۲-۱۱) به سود سارا دلاوری خاتمه یافت و وی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

سومین دیدار بین الناز فیض منش و " گریس گابریل " از نیجریه برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه‌ سه بر دو و امتیازات ( ۱۱-۸، ۱۱-۸، ۶-۱۱ ،۱۱-۴ ،۹-۱۱) به سود بازیکن نیجریه خاتمه یافت و وی نیز راهی دیدار نیمه نهایی گردید.

چهارمین و آخرین دیدار یک نفره بانوان در مرحله یک چهارم نهایی بین ثریا آقایی از ایران و " چو آ " بازیکن قدرتمندی از سنگاپور دارای رنک ۸۷ برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه‌ سه بر دو و امتیازات ( ۱۴-۱۲، ۹-۱۱، ۱۱-۸ ،۱۱-۱۳ ،۱۱-۹) به سود بازیکن سنگاپوری به پایان رسید و وی نیز به عنوان چهارمین بازیکن مرحله نیمه نهایی معرفی گردید.

در قسمت دو نفره تیمی و در مرحله یک چهارم نهایی اولین دیدار بین تیم دو نفره ثمین عابدخجسته و یگانه کرمانی از ایران و " سانتوش " و " آراتی ساراسونیل  "  از هند برگزار شد که در پایان ، این دیدار با نتیجه‌ سه  بر صفر و امتیازات ( ۶-۱۱، ۷-۱۱، ۵-۱۱) به سود بدمینتون بازان هند به پایان رسید و آنان راهی دیدار نیمه نهایی دو نفره شدند.

دومین دیدار بین تیم دو نفره ثریا  آقایی و سارا دلاوری از ایران و " رن نی اونگ " و " ژیانگ کریستال ونگ " از سنگاپور برگزار شد که در پایان ، این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازات ( ۱۱-۷، ۱۱-۴، ۱۱-۹) به نفع بازیکنان سنگاپوری خاتمه یافت و آنان نیز راهی دیدار نیمه نهایی شدند.

سومین دیدار رقابت‌های دو نفره بانوان بین پگاه کامرانی و صفورا زمانلو از ایران و " سیلویا گارینر " و " لیزا ایورسن " از ایتالیا برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه‌ سه بر یک و امتیازات (۸-۱۱ ،۵-۱۱ ،۳-۱۱) به سود بدمینتون بازان کشورمان ( کامرانی و زمانلو ) خاتمه یافت و آنان نیز راهی دیدار نیمه نهایی شدند.

چهارمین و آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بانوان بین یسرا بیگی و حنان کبیری از ایران و " سیترا " و " یوجیان جون " از سنگاپور برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه‌ سه بر صفر و امتیازات (۱۳-۱۱ ،۱۱-۶ ،۱۱-۶) به سود بدمینتون بازان سنگاپور خاتمه یافت و آنان نیز راهی دیدار نیمه نهایی شدند .

بدین ترتیب در قسمت یک نفره بازیکنان روسیه ، ایران ( سارا دلاوری ) ، نیجریه و سنگاپور به مرحله نیمه نهایی بانوان راه یافتند.

در قسمت دو نفره نیز تیم های دونفره هند ، دو تیم از سنگاپور ، ایران به مرحله نیمه نهایی دو نفره بانوان راه یافتند.

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین‌المللی بدمینتون گرامیداشت دهه مبارک فجر در روزهای ۲۱ لغایت ۲۴ بهمن ماه جاری و با شرکت ۱۷ تیم خارجی ( اندونزی، سوریه ، افغانستان ، ارمنستان ، جمهوری آذربایجان ، عراق ، هند ، پرتغال ، سنگاپور ، ایتالیا ، دانمارک ، سریلانکا ، مالزی ، فرانسه ، لهستان ، روسیه و نیجریه ) به همراه ملی‌پوشان کشورمان و با جوایز ۲۰ هزار دلاری در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی