English

مورد عجیب بازیکن یاسین‌پشیرو در لیگ برتر فوتسال

سازمان لیگ فوتسال نیز همچون سازمان لیگ فوتبال برای بازیکنانی که اجازه بازی کردن نداشتند، کارت بازی صادر کرده است.

مورد عجیب بازیکن یاسین‌پشیرو در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرگزاری موج، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هفته گذشته تیم یاسین پیشرو قم را به دلیل استفاده غیرمجاز از مهدی زاهدی بازنده دیدار با دانشگاه آزاد اعلام کرد. این اتفاق در حالی افتاده که سازمان لیگ فوتسال برای این بازیکن کارت بازی صادر کرده است.

قمی‌ها که معتقدند حکم کمیته انضباطی، عادلانه نیست از مهدی زاهدی در بازی مقابل تاسیسات دریایی استفاده کردند اما وحید شمسایی اعلام کرد هیچ شکایتی از باشگاه یاسین پیشرو به دلیل استفاده از این بازیکن ندارد!

اعلام رای کمیته انضباطی مبنی بر بازنده اعلام شدن یاسین پیشرو، بی‌نظمی را دوباره به لیگ فوتسال بازگرداند و تیم طرح و توسعه که یک تنه، بخش اعظمی از بی‌نظمی‌های لیگ را به دوش کشیده، در اعتراض به تصمیم کمیته انضباطی در بازی با دبیری شرکت نکرد.

با این حال به نظر می‌رسد مسبب اصلی بی‌نظمی‌های به وجود آمده، سازمان لیگ باشد چرا که بدون توجه به نقص مدارک برای مهدی زاهدی کارت بازی صادر کرده است. مشکلی که پیش از این برای تیم های لیگ برتری فوتبال پیش آمد و سازمان لیگ فوتبال کارت بازی برخی بازیکنان را صادر کرد اما باشگاه‌ها متوجه شدند اجازه استفاده از این بازیکنان را ندارند!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه