English

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن:

می‌خواهیم بارسلونا را حذف کنیم

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن از پیروزی برابر بوردو در لیگ فرانسه خوشحال است و از آمادگی بالایی شاگردانش برای دیدار حساس برابر بارسلونا سخن به میان آورد.

می‌خواهیم بارسلونا را حذف کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، پاری ‌سن‌ ژرمن در نخستین بازی هفته بیست و پنجم لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی بوردو به میدان رفت و توانست با درخشش ادینسون کاوانی با سه گل به پیروزی برسد. گل های پاری ‌سن‌ ژرمن را در این دیدار کاوانی (دو بار) و آنخل دی‌ماریا به ثمر رساندند تا شاگردان اونای امری با روحیه خوبی خود را آماده دیدار حساس برابر بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کنند.

امری در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: بسیار خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این بازی را هم به دست آوریم. بازی کردن برابر هیچ حریفی آسان نیست. در خانه بوردو به میدان رفتیم اما بهتر از میزبان ظاهر شدیم و با شایستگی توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. اکنون دیگر باید بازی برابر بوردو را فراموش کرد و تنها به بارسلونا فکر کرد. از هر نظر آماده دیدار برابر بارسلونا هستیم. شور و هیجان زیادی برای این دیدار داریم. انگیزه زیادی برای باقی ماندن در لیگ قهرمانان اروپا داریم. رقابت خوبی با بارسلونا خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت پیروز شویم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

امری درباره غیبت تیاگو سیلوا در دیدار برابر بوردو و این سوال که آیا او به دیدار برابر بارسلونا می رسد نیز گفت: او کاپیتان تیم و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ماست. او برای دیدار امشب آماده نبود. به همین خاطر هم به او بازی ندادیم. آسیب دیدگی او جزئی است و به دیدار برابر بارسلونا خواهد رسید.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه پاری ‌سن‌ ژرمن در ورزشگاه خانگی میزبان بارسلونا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه