English

قول جالب توجه سرمربی ناپولی در مورد قهرمانی

سرمربی ناپولی حرف‌های جالبی زد و قول داد بعد از کسب عنوان قهرمانی در سری A به آن عمل کند.

قول جالب توجه سرمربی ناپولی در مورد قهرمانی

به گزارش خبرگزاری موج، ناپولی شب گذشته (جمعه) در لیگ ایتالیا موفق شد با دو گل جنوا را از پیش‌رو بردارد تا با روحیه‌ای بالا خودش را برای مصاف حساس رئال‌ مادرید در لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

مائوریسیو ساری بعد از پیروزی دلچسب تیمش و کم شدن اختلاف با یوونتوس در صدر جدول رده‌بندی گفت‌: پیروزی خیلی خوبی بود. باید از پیوتر زیلینسکی تشکر کنم که در این بازی عملکرد خوبی داشت. به نظرم او می‌تواند یکی از بهترین هافبک‌های جهان باشد. در حال‌ حاضر از توانایی‌هایی بالایی که دارد، آگاه نیست ولی می‌دانم زیلینسکی یک جواهر واقعی برای ماست و جای زیادی برای پیشرفت دارد.

سرمربی ناپولی ادامه‌ داد: بازی خیلی سختی برابر جنوا داشتیم. اوایل بازی به مشکل خوردیم ولی رفته رفته خودمان را پیدا کردیم و توانستیم دروازه‌ حریف را باز کنیم و خوشبختانه همه چیز خوب شد. باید این بازی را می‌بردیم که به هدفمان هم رسیدیم.

ساری درباره مصاف حساس با رئال‌ مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت‌: از شنبه خودمان را برای این بازی آماده خواهیم کرد. البته بازی با رئال‌ مادرید جزو آن دسته بازی‌هایی است که نیاز به تحلیل و آنالیز زیادی ندارد. خیلی سخت است که با رئال رقابت کنیم. همه می‌دانند رئال تیم بهتری است ولی ما در چند تورنمنت حاضر هستیم و دوست داریم در لیگ قهرمانان اروپا نیز سربلند باشیم. سخت‌ترین بازی ما با رئال خواهد بود که من امیدوارم بازیکنانم از پس آن بربیایند.

سرمربی ناپولی در پایان درباره رقابت با یوونتوس برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ ایتالیا هم گفت‌: خیلی سخت است بخواهم درباره قهرمانی صحبت کنم. علاقه‌ای به فوتبال فانتزی ندارم و اگر بتوانیم یوونتوس را کنار بزنیم و قهرمان ایتالیا شویم، قول می‌دهم سه سال کارهای خیرخواهانه در جامعه انجام بدهم. باید ببینیم در هفته‌های باقی‌ مانده چه پیش خواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه