English

قلعه نویی: نتیجه دربی هرچی شود به نفع ماست

قلعه نویی درباره دربی گفت:ما ببریم هر نتیجه ای شود به نفع ماست.مساوی شود،یکی ببرد،یک ببازد به نفع ماست.

قلعه نویی: نتیجه دربی هرچی شود به نفع ماست

به گزارش خبرگزاری موج،امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بعد از شرایطی که برای ما به وجود آمد و قبل از اینکه راجع به مسائل فنی صحبت کنم می خواهم از چند بازیکنی که مصدوم بودند ولی مقابل پرسپولیس بازی کردند تشکر کنم.

وی در ادامه افزود: در این چند روز روی مسئله روحی و روانی کار کردیم. بعد از آن باخت و اتفاقاتی که به وجود آمد فقط همین کار را باید می کردیم. شرایط خیلی بهتر از بازی قبل بهتر شده است. دو روز خیلی خوب تمرین کردیم. یقینا بازی سختی داریم. با حضور پرشورها انشالله باعث بشود تیم ما به شرایط خوبش برگردد. پارسال همین موقع تیم را گرفتم و سیزدهم بودیم. الان فینال حذفی هستیم و در رده دوم هستیم. اول استادیوم نداشتیم الان محروم می شوند هواداران و الان هم که اینگونه محروم شدیم. تا آنجا که توان داریم باید برای هدفمان سخت تلاش کنیم. همین موجودی ما را خیلی تیمها آرزویش را دارند که داشته باشند.

سرمربی تراکتور همچنین خاطرنشان کرد:خیلی خوشحالم که هر جا می روم تیم سایه درست می کنم. جوان هایی کنار تیم هستند که می توانند سال اینده به تیم کمک کنند. با این موجودی در 10 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی با قدرت ادامه می دهیم.

وی در ادامه گفت:از هواداران تراکتورسازی تشکر می کنم که در این چند روز از ما حمایت کردند.اطمینان داشته باشند این بچه ها غیرت دارند و به تیم تا لحظه آخر فکر می کنند.هادی محمدی،محمد ایرانپوریان و شهرام گودرزی با آن وضعیت آمدند و بازی کردند.ما مامور به فعالیت هستیم.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت محمد ایرانپوریان و غایبان تیمش بیان داشت:فرزاد حاتمی محروم است.جا دارد از کادر پزشکی تشکر کنم.مصدومان به شرایط آرمانی رسیده اند.ادینیو هم جزو مصدومان بود و به وضعیت خوب رسیده است.

وی درباره وضعیت محمد بنگر گفت:درباره بنگر زیاد صحبت کردم.او را در اختیار باشگاه گذاشته ایم.باشگاه بر سر برخی مسائل اخلاقی مدعی است و بخش های دیگری هم هست.بنگر در اختیار باشگاه است.

سرمربی تراکتورسازی درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و وضعیت خود برای فصل آینده اظهار داشت:امیر قلعه نویی کسی نیست در روزهای سخت کسی را تنها بگذارد.من بازیکن نداشتم اما به بنگر گفتم صلاح نیست به خاطر آبرویت در این بازی به میدان بروی.من دو بار تاوان دادم.یک بار به خاطر آبرویش و دیگری به خاطر بازی اش.من تبریز و آذربایجان را دوست دارم.خانواده ها در اینجا به من لطف دارند.در ایران هیچ چیزی معلوم نیست.شب می خوابی یک مساله است،صبح هزار مساله است.من برای خودم پشت در اتاق هیچ مدیری ننشسته ام.اگر مدیری مثل آجرلو بماند و اذیتش نکنند اتفاقات خوبی می افتد.آجرلو را امسال خیلی اذیت کردند.نامه هایی هست که خودش باید بگوید.تراکتورسازی با آجرلو تا 5 سال بعد رویایی می شود.او قبلا هم این را ثابت کرده است.اگر توان داشته باشم کمک می کنم.روزی که به تبریز آمدم هم خیلی فشار بود اما آن بالایی می داند خیلی فشار بود.کار برای خدا باشد مشکلات حل می شود.من تبریز را دوست دارم.از کسانی که نگران آذربایجان هستند هم تشکر می کنم.این هم آزمونی است.

وی درباره اینکه وقتی فدراسیون فوتبال از وضعیت تراکتور خبر داشته چرا اجازه عقد قرارداد با عالیشاه و نوراللهی را داده است گفت:این را من نمی توانم پاسخ بدهم.البته شاید حواس شان نبوده است.البته ایراد است.به هر حال ما همه انسان هستیم و آستانه تحملی داریم.ابتدای فصل که کار را شروع کردیم، تیم داشتیم ولی استادیوم نداشتیم. بعد که استادیوم درست شد، تماشاگران‌مان محروم شدند و حالا که هر دو درست شده، این وضعیت برای تیم پیش آمده و یاران‌مان را از دست دادیم. ما به عنوان سربازهای آذربایجان و تیم تراکتورسازی تا جایی که توان داریم برای رسیدن به هدف‌هایمان تلاش می‌کنیم.

سرمربی تراکتورسازی افزود:در بازی پرسپولیس دست و پای ما را بستند و توی آب انداختند.جلوی قشقایی،پرسپولیس 4 بازیکن را نداشت.ما مقابل تراکتورسازی سه نفر را نداشتیم.شب بازی زنگ زدند و گفتند نوراللهی و عالیشاه می توانند بازی کنند.فردایش ساعت 10 گفتند این دو نفر هم نمی توانند بازی کنند.

وی ادامه داد:باشگاه تراکتورسازی هم سکوتش علت دارد.هر سال به این باشگاه یک بودجه ای کمک می شود.برای آجرلو سنگین است و سخت است.او زحمت کشیده است.الحمدالله ما الان در لیگ دوم هستیم و در جام حذفی در فینال قرار داریم.باشگاه به این دلیل سکوت کرده که شرایط روحی خوبی ندارد.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد:ما یک تدارکات در استقلال داشتیم که خیلی قدیمی بود.او از زمان رایکوف در استقلال بود.ما به او می گفتیم اگر از آن روزها،روزی یک روپایی می زدی الان خودت سرمربی شده بودی!حرف من این است کاش وقتی این بحث بدهی ها رخ داد،روزی 100 هزار تومان برای این موضوع کنار می گذاشتند.

وی ادامه داد:سوالاتی هم برای من هست.اینکه مثلا موضوع 5 سال پیش بحثش هنوز مطرح است اما ناگهان موضوع حمزه یونس مطرح شده است که مال پارسال است.رسانه ها این بحث را واکاوی کنند.

مدیر رسانه ای تراکتورسازی در این باره گفت:7 دقیقه پس از حکم یونس حمزه،یک خبرگزاری با او مصاحبه کرده است.شما پرتغال فروش را پیدا کنید!

سرمربی تراکتورسازی همچنین درباره جدایی رحمان رضایی خاطرنشان کرد:از رضایی تشکر می کنم.او بازیکن بزرگی بود ولی ما بقیه راه را با همین نفرات ادامه می دهیم.

قلعه نویی درباره دربی گفت:ما ببریم هر نتیجه ای شود به نفع ماست.مساوی شود،یکی ببرد،یک ببازد به نفع ماست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه