English

دی‌ماریا: انتقادها از رونالدو بی‌انصافی است

هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن معتقد است انتقادها از رونالدو بزرگنمایی شده و بی‌انصافی است و هواداران رئال حق ندارند با این بازیکن چنین رفتاری داشته باشند.

دی‌ماریا: انتقادها از رونالدو بی‌انصافی است

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از ساکرنت، کریستیانو رونالدو بعد از یک سال رویایی بسیار خوب در آغاز سال 2017 افت فاحشی داشته و آمار گلزنی‌اش در رئال مادرید پایین آمده است. کار تا جایی پیش رفت که هواداران رئال حتی او را در خانه هو کردند. همین عملکرد ضعیف رونالدو باعث حذف رئال مادرید از کوپا دل‌ری شد.

آنخل دی‌ماریا با حمایت از کریستیانو رونالدو گفت: از انتقادهایی که علیه رونالدو شد خیلی متاسف‌ شدم. به نظرم انتقادها هم بی‌انصافی است و هم بزرگنمایی می‌شود. او کلی برای رئال مادرید زحمت کشیده است. دو قهرمانی در لیگ قهرمانان به ارمغان آورده است اما مردم آن‌ها را فراموش کرده‌اند و بیشتر می‌خواهند. همین اتفاق برای مسی هم رخ داد. مردم گفتند که او دیگر به اندازه کافی گل نمی‌زند و دیگر مثل گذشته نیست. اما بعد از درخشش دوباره مسی این چیزها فراموش شد. من واقعا نمی‌توانم درک کنم مردم چطور رونالدو را زیر سوال می‌برند.

آنخل دی‌ماریا خود نیز تجربه هو شدن در سانتیاگو برنابئو از سوی هواداران رئال را دارد. افرادی چون زیدان، مورینیو و بنزما دیگر بازیکنان و مربیان مهمی بودند که در خانه توسط هواداران رئال هو شدند.

دی‌ماریا درباره این موضوع گفت: بعضی بازیکنان از نظر ذهنی قوی‌اند ولی بعضی‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند. به نظر من نباید به این انتقادها کاری داشت. البته برای بازیکنانی مثل دلیلو وقتی مورد اعتراض قرار می‌گیرند خیلی سخت است اما برای بازیکنانی مثل رونالدو و بنزما راحت‌تر است که با این انتقادها کنار بیایند. بله من هم بارها هو شدم. بعضی از دوران در رئال خیلی بد بود ولی خوشبختانه همه چیز تمام شد و وقتی رئال را ترک کردم همه من را دوست داشتم و با خاطره‌ای خوش و کسب دسیما رئال را ترک کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه