English

امضای تفاهم‌نامه بین هیأت پزشکی ورزشی و ایفمارک

هیأت پزشکی ورزشی استان فارس و ایفمارک (مرکز پزشکی و بازتوانی فیفا) تفاهم‌نامه‌ای با هدف توسعه همکاری‌های مشترک امضاء و مبادله کردند.

امضای تفاهم‌نامه بین هیأت پزشکی ورزشی و ایفمارک

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان فارس پنجشنبه 21 بهمن در حاشیه امضاء تفاهم‌نامه با ایفمارک، به خبرنگاران گفت: برای توسعه کمی و کیفی اقدامات خصوصا در حوزه ورزش، نیازمند همدلی و همکاری هستیم.

دکتر حیدر صفرپور خاطرنشان کرد: اگر همدلی و همکاری باشد، زمینه هم‌افزایی که نیاز اصلی توسعه بسترهای ارائه خدمت به جامعه ورزش محسوب می‌شود، شکل می‌گیرد.

او گفت: اصول و بنای این تفاهم‌نامه، آموزشی و توسعه نگاه علمی به فعالیت های ورزشی است و امیدواریم در آینده با سرلوحه قراردادن مسائل علمی، زمینه پیشگیری از آسیب‌ها و ارتقاء توانمندی‌های ورزشکاران و مربیان را فراهم کنیم.

صفرپور با اشاره به برگزاری دوره ایفمارک در شیراز، خاطرنشان کرد: بنا داریم دوره‌های مختلف مورد نظر ایفمارک را در استان فارس برگزار کنیم.

وی با اشاره به پیگیری راه‌اندازی شعبه‌ای از ایفمارک در فارس، گفت: صرفا داشتن یک اسم مهم نیست، به‌دنبال آن هستیم که قبل از گرفتن نمایندگی، خدمات مورد هیئت پزشکی ورزشی را در ابعاد مختلف به جامعه ورزش فارس ارائه دهیم. قطعا با راه‌اندازی شعبه‌ای از ایفمارک در فارس، می‌توان خدمات بهتری را با توانی مضاعف برنامه‌ریزی کرد و ارائه داد.

رئیس ایفمارک ایران نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه همکاری‌هایی را با هیئت پزشکی ورزشی استان فارس در حوزه فعالیت مشترک، انجام خواهیم داد.

دکتر زهره هراتی افزود: این تفاهم نامه در زمینه آموزشی، تحقیقاتی و سلامت و تدوین استانداردهای ارائه خدمات به حرفه‌ای‌های عرصه ورزش منعقد و مبادله شده است.

هراتی با اشاره به اینکه اخذ نمایندگی ایفمارک تابع نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و براساس استانداردهای بسیار سخت‌گیرانه فیفا، امکان پذیر است، گفت: به محض اینکه هیئت رئیسه فدراسیون با اعطای نمایندگی به استان‌ها موافقت کند، شعب نمایندگی در استان‌های متقاضی که دارای استانداردهای مد نظر باشند، راه‌اندازی می‌شود.

رئیس ایفمارک ایران تاکید کرد که در مورد استانداردهای مورد نظر ایفمارک فیفا، بسیار سختگیرانه و جدی عمل خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی