English

تولیدات ایران خودرو در شأن مردم ایران نیست/زمین میناب از بس جسد جوان تحویل گرفته شرمنده است

امام جمعه میناب گفت: از اول سال تا کنون قریب به 6نفر در جاده روستایی نصیرایی به گورزانگ جان خود را از دست داده اند.

تولیدات ایران خودرو در شأن مردم ایران نیست/زمین میناب از بس جسد جوان تحویل گرفته شرمنده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت اسلام والمسلمین «میرزا حسین معتمدی فر» در خطبه‌های نماز جمعه میناب با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: ما در علوم روز در دنیا جز 10 کشور برتر هستیم.

امام‌جمعه بابیان اینکه ما هرچند وقت یک‌بار شاهد تعطیلی کارخانه‌ها در کشور باشیم قابل‌قبول نیست و تولید داخلی را تربیت کنیم، گفت: یک محصول ایرانی باید باکیفیت، درخور و شأن و منزلت ایرانی و قیمت مناسب داشته باشد که شرکت ایران‌خودرو هیچ‌کدام یک از این‌ها را ندارد

وی بابیان اینکه برخی موارد به اعتماد عمومی لطمه می‌زند، عنوان کرد: موردی بوده که پژو پارس ثبت‌نام کرده ولی مدل 405 را به او تحویل داده‌اند و میگویند همین‌که هست.

مسئولین به پارک بانوان رسیدگی کنند

امام‌جمعه شهرستان میناب در بخشی دیگری از سخنان خود گفت: همان‌گونه که از نام برمی‌آید پارک بانوان مخصوص بانوان است و ورود هیچ مردی به آن مجاز نیست و در این خصوص مسئولین باید رسیدگی کنند.

معتمدی فر با اشاره به بلاتکلیفی پارک بانوان میناب بعد از 3 سال گفت: نتوانستیم یک پارک را بعد از سه سال به سرانجام برسانیم و اعتماد مردم میناب را به خودشان بازگردانید.

وی با اشاره به ورود مردان به پارک بانوان جهت آموزش اسکیت گفت: حرمت بانوان مینابی را حفظ کنیم، اسکیت که جای خود دارد یک مرد حق ندارد حتی بخاطر آموزش قرآن وارد پارک مخصوص بانوان بشود.

 6 جوان از اول سال تاکنون در جاده روستای نصیرایی به گورزانگ جان خود را ازدست‌داده‌اند

امام‌جمعه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گلایه برخی از شهروندان در خصوص جاده‌های روستایی میناب عنوان کرد: از اول سال تاکنون 6 جوان جان خود را در جاده روستای نصیرایی به گورزانگ جان خود را ازدست‌داده‌اند.

وی افزود: خدا می‌داند زمین میناب از بس جسد جوان تحویل گرفته است شرمنده است؛ آدم وقتی می‌بیند یک درخت جوان را قطع می‌کنند دلش می‌سوزد چه برسد به اینکه جوانی را دفن کند که این‌ها سرمایه‌های این کشور هستند.

وی عنوان کرد: شمارا به خدا ب امنیت مردم میناب اهمیت بدهید.

امام‌جمعه میناب گفت: آیا تابه‌حال به جاده‌های روستای بهمنی، حکمی، گورزانگ، بنذرک و کنارترش سری زده‌اید که چه خبر است، شمارا به خدا به راه‌های روستایی رسیدگی کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت راه دانشگاه‌های میناب اشاره کرد و گفت: حتماً باید منتظر باشیم که انتخابات برسد که آقایان برای این مردم کاری کنند

وی اضافه کرد: تبلیغاتی که با هزینه بیت‌المال بشود شرعاً حرام است و باید این پول را صرف مردم کرد و منت بر سر مردم نگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه