English

دلار پایین آمده چرا قیمت اجناس پایین نمی‌آید/اتوبان بندرلنگه - بندرعباس به دلیل ساخت یک پاسگاه منتظر بازگشایى است

خطیب جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به گرانی‌های اخیر گفت: هرروز نرخ اجناس بالاتر از روز گذشته است و مردم از این لحاظ به ستوه آمده‌اند حالا که دلار پایین آمده چرا قیمت اجناس پایین نمی‌آید.

دلار پایین آمده چرا قیمت اجناس پایین نمی‌آید/اتوبان بندرلنگه - بندرعباس به دلیل ساخت یک پاسگاه منتظر بازگشایى است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام سید «محمدجواد رکنی حسینی» با اشاره به تهدید اسراییل به حمله نظامی علیه ایران، گفت: نخست‌وزیر اسراییل همیشه این حرف‌هایش طبل توخالی است؛ این رژیم که از پس مردم غزه برنیامد چگونه می‌تواند در برابر ایران اسلامی قد علم کند.

وی بابیان اینکه ممکن است آمریکا در سال 98 فتنه دیگری برای ایران اسلامی رقم بزند، گفت: ملت ایران باید بیدار و آگاه باشد زیرابه تعبیر امام راحل (ره) آمریکا شیطان بزرگ است و ما نباید به دشمن میدان بدهیم.

خطیب جمعه شهرستان بندرلنگه بابیان اینکه متأسفانه بعضی از مسئولین بهانه به دست دشمن می‌دهند افزود: ما باید مراقب باشیم و به دست دشمن بهانه ندهیم تا از آن علیه خودمان سو استفاده کند.

رکنی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا گفته امسال مردم ایران تابستان سختی را در پیش خواهند داشت، افزود: به کوری چشم دشمن امسال ایران بهترین تابستانش را می‌گذراند.

وی در ادامه بابیان اینکه آمریکا قطعنامه‌ای را در رابطه با ساخت موشک علیه ایران به شورای امنیت برد، یادآور شد: قطعنامه رأی نیاورد و این خود شکست بزرگ و مفتضحانه‌ای برای آمریکا بود.

خطیب جمعه شهرستان بندرلنگه ادامه داد: تمام کشورها اذعان کردند که آمریکا بدون هیچ دلیلی از برجام خارج شد؛ اما ایران در آن باقی ماند و این بزرگ‌ترین ضربه به حیثیت آمریکا بود.

رکنی تصریح کرد: ائتلافی که عربستان سعودی در منطقه به وجود آورد جز ویرانی و کشتار زنان و مردان و کودکان و تخریب زیرساخت‌های این کشور هیچ ثمره‌ای نداشت

وی بابیان اینکه ایران اسلامی در چند سال قبل اعلام کرد که جنگ هیچ حاصلی جز ویرانی ندارد و تنها راه مذاکره است افزود: امروز پیشنهاد ایران اسلامی را عملی کرده‌اند و این هم شکست دیگری برای ائتلاف به رهبری عربستان سعودی است.

 امام‌جمعه‌ی بندرلنگه در ادامه به گرانی‌های اخیر اشاره کرد و افزود: هرروز نرخ اجناس بالاتر از روز گذشته است و مردم از این لحاظ به ستوه آمده‌اند حالا که دلار پایین آمده چرا قیمت اجناس پایین نمی‌آید.

رکنی بابیان اینکه اجناسی وجود دارد که بین صد تا صد و پنجاه‌درصد گران شده است، گفت: بااین‌وجود می‌گویند که قیمت لبنیات 11 درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه افزود: بیان اینکه وقتی‌که رئیس یک شرکت به علت گران‌فروشی جریمه نمی‌شود و باز اجناس را گران می‌فروشد معلوم است که از جایی به این شخص چراغ سبز داده‌شده.

 خطیب جمعه شهرستان بندرلنگه ادامه داد: وقتی‌که جلو ورود خودرو گرفته می‌شود نتیجه‌اش این می‌شود که مدیر یک کارخانه خودرو سازی اعلام می‌کند ما هر خودرو آشغالی را که تولید کنیم مردم می‌خرند.

رکنی در پایان ضمن انتقاد شدید از وضعیت اتوبان بندرلنگه بندرعباس گفت: اتوبان بندرلنگه به بندرعباس بعد از ٥ سال به اتمام رسیده ولی به دلیل ساخت یک پاسگاه منتظر بازگشایى است برای بازگشایی قسمتی از این اتوبان باید چاره‌ای اندیشید گرچه این موضوع بارها گفته‌شده اما گوش شنوایی نیست تا این گفته‌ها را بشنوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه