English

جشنواره استانی شعر نبوی در بستک به کار خود پایان داد

دهمین دوره از جشنواره استانی شعر نبوی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

جشنواره استانی شعر نبوی در بستک به کار خود پایان داد

«شهاب الدین بادروج» دبیر دهمین جشنواره استانی شعر نبوی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری موج اظهار داشت: بیش از ۵۰ اثر از سراسر استان هرمزگان به دبیرخانه دهمین دوره از جشنواره استانی شعر نبوی ارسال گردید که در این میان ۲۳ اثر توانست به دور نهایی این جشنواره راه پیدا کند.

وی افزود: این جشنواره در دوبخش شعر کلاسیک و سپید و همچنین بخش ویژه بومی سرایی به صورت استانی و با میزبانی شهرستان بستک برگزار گردید .

دبیر دهمین جشنواره استانی شعر نبوی تصریح کرد: هیات داوران پس از ارزیابی‌ لازم به دلیل عدم شاخص های لازم هیچ اثری را شایسته مقام نخست ندانست.

بادروج ادامه داد:  هیئت داوران ۷ اثر را در بخش‌های کلاسیک و سپید به عنوان رتبه‌های دوم تا سوم این مسابقه انتخاب کردند  و همچنین در بخش ویژه بومی نیز ۲ اثر مقام های اول ودوم را نصیب خود کردند.

وی در ادامه به معرفی نفرات برتر در بخش شعر کلاسیک پرداخت و گفت: «معصومه مرشدی» از رودان نفردوم و «ایرج انصاری فرد» از بندرعباس و «داود بارانی» از  میناب به صورت مشترک نفر سوم این بخش را خود اختصاص دادند.

دبیر دهمین جشنواره استانی شعر نبوی افزود: در بخش سعر سپید نیز «موسی صادقی» از بستک نفر دوم و «شهاب الدین بادروج» از بستک و «فاطمه رواز» از پارسیان به صورت مشترک رتبه ی سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

بادروج ادامه داد: در بخش ویژه بومی سرایی «فرامرز علی پور» از بستک و «عباس صابری پناه» از رودان به ترتیب مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است «صلاح الدین شجاعی» اولین رییس انجمن شعر و ادب شهرستان بستک، «عباس رویینا» رییس انجمن شعر و ادب لارستان و «عبدالرضا مفتوحی» از لارستان مهمانان ویژه جشنواره بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه