English

لزوم بکارگیری تمام منابع جهت اجرای سریع طرح نوسازی بافت های فرسوده

استاندار هرمزگان گفت: تمامی منابع برای اجرای مطلوب و سریع طرح نوسازی بافت های فرسوده در محله چاهستانی های بندرعباس به کار گرفته شود.

لزوم بکارگیری تمام منابع جهت اجرای سریع طرح نوسازی بافت های فرسوده

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «فریدون همتی» در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان هرمزگان با بیان اینکه اقدامات مهمی برای اجرای طرح نوسازی بافت های فرسوده در محله چاهستانی های بندرعباس صورت گرفته است، عنوان کرد: بازگشایی معبر خیابان 24 متری در این محله از مهمترین اقدامات صورت گرفته است و در ادامه نیز کار ساخت و ساز خانه های جدید در این محله باید به سرعت آغاز شود.

وی ادامه داد: تمامی منابع برای اجرای مطلوب و سریع طرح نوسازی بافت های فرسوده در محله چاهستانی های بندرعباس به کار گرفته شود.

استاندار هرمزگان افزود: هدف اصلی از اجرای این طرح ساخت خانه های نو در این محله و ایجاد امکانات رفاهی برای مردم ساکن در این محله است و اقداماتی همچون بازگشایی معابر زمینه ساز این کار است.

همتی خواستار اجرای طرح نوسازی بافت های فرسوده در سایر شهرستان های هرمزگان شد و بیان داشت: نیاز است در شهرستان ها اختیارات کافی به فرمانداران، شهرداران و مدیران راه و شهرسازی واگذار شود تا کار نوسازی را آغاز کنند.

وی گفت: مدل کاری که در مرکز استان در حال اجراست در سایر شهرستان ها نیز پیاده و اجرایی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه