English

فرماندار شهرستان بندرعباس؛

مسئولان باید فرهنگ ورزش را نهادینه کنند

فرماندار بندرعباس گفت: مسئولان باید فرهنگ ورزش را نهادینه کنند و برای ترویج این فرهنگ بکوشند.

مسئولان باید فرهنگ ورزش را نهادینه کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد پویافر» در جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان بندرعباس  اظهار کرد: هدف از تشکیل شورای ورزش همگانی تحول، سیاستگذاری و توسعه ورزش همگانی در جامعه است.

وی بیان کرد: تلاش برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد انگیزه ورزش برای جوانان و عموم مردم و همچنین فرهنگ سازی فواید ورزش و آوردن آن در سبد زندگی هر خانوار وظیفه مهم این شورا بوده که با اجرایی و کاربردی کردن برنامه های ورزش همگانی و استفاده از پتانسیلهای لازم در همگانی کردن ورزش میسر خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس افزود: توسعه ورزش همگانی از طریق فراهم آوردن زمینه های مناسب جهت افزایش انگیزه در اقشار مختلف جامعه و ترویج ورزش همگانی در روستاها خصوصا ورزش های بومی محلی و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روستاها و شهرها به طور منظم از برنامه های اصلی شورای ورزش همگانی است.

فرماندار بندرعباس در پایان توجه ویژه مسئولین به توسعه و ترویج ورزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه را خواستار شد و تصریح کرد: باید کلیه ادارات شهرستان به منظور حمایت از ورزش همگانی با یکدیگر هماهنگ شوند و با بسیج کردن ظرفیت های نهادهای حاضر در شورای ورزش همگانی شهرستان شرایط مناسبی را برای فعالیت ورزشکاران فراهم آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه