English

فردا انجام می‌شود؛

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در بندرعباس

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژه نیرو‌های مسلح از ساعت ۸ صبح فردا ۳۱ شهریور در بندرعباس و به میزبانی سپاه برگزارمی شود.

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» با اعلام این خبر گفت: دراین رژه، اقتدار و سیادت دریایی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و آب‌های آزاد به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: در این رژه ۶۰۰ فروند شناور‌های متنوع سنگین، سبک و پرنده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی و همچنین ده‌ها فروند جنگنده های نیرو‌های هوایی ارتش و سپاه در نسل‌های مختلف حضور دارند.

شریف گفت: شرکت ۲۰۰ فروند از شناور‌های مردمی به نمایندگی از هزاران شناور دیگر اقشار مختلف مردم منطقه در رژه فردا از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی افزود: در این مراسم که در ساحل بندرعباس، با حضور آحاد مردم و مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری برگزار می‌شود، دکتر علی لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی سخنرانی می‌کند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در این رژه، دستاورد‌ها و توانمندی‌های دفاعی نیرو‌های مسلح در قالب یگان‌های محمول در حوزه‌های دریایی، زمینی، هوایی و پدافندی ارائه می‌شود.

شریف گفت: برگزاری این مراسم در سواحل خلیج فارس و در نزدیکی تنگه هرمز نشان خواهد داد که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از مصالح و منافع ملی کشور، آماده عملیاتی کردن اراده نظام و ملت ایران برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن در این منطقه راهبردی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه