English

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری بندرعباس مطرح کرد؛

آغاز اصلاح خیابان‌های هسته مرکزی شهر بندرعباس

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری بندرعباس از آغاز اصلاح خیابان‌های بافت مرکزی شهر خبر داد.

آغاز اصلاح خیابان‌های هسته مرکزی شهر بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «بابک هاشمی» از آغاز اصلاح خیابان‌های بافت مرکزی شهر خبر داد و اظهار کرد: به‌منظور بهبود وضعیت حمل‌ونقل در بافت مرکزی شهر، تغییراتی در مسیرهای پرتردد ایجاد می‌شود.

وی افزود: بر این اساس، جهت تردد در چند خیابان تغییر کرده و چند تقاطع به چراغ راهنمایی مجهز می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه برخی از مسیرها شمال به جنوب خواهند شد، تصریح کرد: خیابان شهید بهشتی(حدفاصل چهارراه مرادی به سمت میدان برق)، بهادر شمالی (حدفاصل اسدآبادی به سمت ۱۷ شهریور)، شریعتی (حدفاصل میدان شریعتی به سمت میدان ابوذر) و خیابان پدران آسمانی مسیرهایی هستند که مسیر تردد در آن‌ها از شمال به جنوب خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه جهت تردد در خیابان شریعتی جنوبی دوطرفه باقی خواهد ماند، ادامه داد: خیابان‌های سید قطب، بهادر جنوبی، شهید خراسانی(خیابان اسدآبادی به میدان شریعتی) و امام موسی صدر(حدفاصل بلوکی به سازمان) از جنوب به شمال خواهند بود.

وی با اشاره به نصب چراغ‌های راهنمایی در برخی از تقاطع‌ها، گفت: در طرح جدید که بر اساس طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر اجرا می‌شود، چهارراه سازمان، چهارراه مرادی، چهارراه فاطمیه، میدان ابوذر، میدان ١٧شهریور و میدان برق جزو تقاطع‌های چراغ‌دار هستند.

این مقام مسئول با اشاره به سهولت تردد شهروندان با استفاده از خودروهای عمومی به مرکز شهر، بیان کرد: مسیر تاکسی‌ها و اتوبوس‌های درون‌شهری و خودروهای امدادی در برخی خیابان‌ها، شامل امام موسی صدر(حدفاصل سازمان به سمت بلوکی)، خیابان شهید بهشتی (حدفاصل میدان برق به سمت مرادی)، بهادر جنوبی(حدفاصل ساحل به سمت ۱۷ شهریور) و بهادر شمالی (حدفاصل ۱۷ شهریور به سمت خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی) برخلاف جهت حرکت خودروهای عادی خواهد بود.

هاشمی با تأکید بر اینکه پیاده راه حافظ به سمت خیابان امام موسی صدر جنوبی سنگ‌فرش و پیاده راه خواهد شد، اظهار کرد: مسیر اصلی تردد در بلوار امام خمینی(ره) از میدان شهدا به سمت میدان انقلاب و بلوار اسدآبادی به سمت بلوار شهدا یک‌طرفه خواهد بود و مسیر اتوبوس‌های تندرو درون‌شهری نیز برخلاف جریان حرکت خودروهای شخصی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه