English

معرفی داوران چند بخش از جشنواره تجسمی جوانان

قباد شیوا، ابراهیم حقیقی و سیف الله صمدیان آثار بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان را داوری می‌کنند.

معرفی داوران چند بخش از جشنواره تجسمی جوانان

به گزارش خبرگزاری موج، داوران سه رشته گرافیک، عکاسی و کاریکاتور بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی معرفی شدند.

قباد شیوا، ابراهیم حقیقی و حمیدرضا زری در رشته گرافیک، سیف الله صمدیان، محسن راستانی و فرهاد سلیمانی در رشته عکاسی و محمدعلی بنی‌اسدی، مهنوش مشیری و بهزاد غریب پور در رشته تصویرسازی، داوری بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان را بر عهده دارند که حمیدرضا زری، فرهاد سلیمانی و بهزاد غریب پور در کنار داوری به ترتیب استاد کارگاه های گرافیک، عکاسی و تصویرسازی هم هستند.

اسامی داوران رشته‌های نقاشی، طراحی، خوشنویسی، کاریکاتور، حجم و نگارگری نیز پیش از این اعلام شده است و در مجموع ۲۷ هنرمند، داوری نهایی بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان را انجام می‌دهند.

بیست و سومین دوره جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان برای جوانان ۱۵ تا ۲۴ سال در رشته های نقاشی، خوشنویسی(نستعلیق)، نگارگری(نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور(کارتون، چهره)، تصویرسازی، حجم و ارتباط تصویری(پوستر) شهریورماه امسال در سنندج برگزار می شود.

هنرمندان جوان برای شرکت در این جشنواره می توانند تا ۱۸ مردادماه در سایت جشنواره به نشانی www. yafestival. ir ثبت نام کنند و در یکی از رشته ها حداکثر پنج اثر خود را از طریق سایت جشنواره ارسال کنند.

جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به صورت کارگاهی برگزار می شود و پس از انتخاب و بررسی آثار ارسالی به سایت جشنواره، هنرمندان منتخب برای حضور در جشنواره معرفی می‌شوند. علاقمندان و هنرمندان جوان می‌توانند اطلاعات و جزییات بیشتر درباره جشنواره را در سایت آن مشاهده کنند.

بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به دبیری رضوان صادق زاده از سوی دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و همراهی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها شهریورماه سال جاری در سنندج برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر