English

نقد و بررسی تیتراژهای تلویزیونی رمضان ۹۵ در «ساعت ۲۵»

«ساعت ۲۵» در اولین برنامه خود پس از ماه رمضان باحضور پویا نیکپور و اهورا ایمان به سراغ نقد و بررسی ترانه و موسیقی تیتراژ‌های رمضان ۹۵ می‌رود.

نقد و بررسی تیتراژهای تلویزیونی رمضان ۹۵ در «ساعت ۲۵»

به گزارش خبرگزاری موج، این برنامه همچون روال همیشگی خود پنجشنبه شب ساعت ۰۰:۳۰ بامداد جمعه به روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

پویا نیک‌پور به عنوان نوازنده و آهنگساز و اهورا ایمان به عنوان ترانه سرا در کنار امیرحسین مدرس مجری کار‌شناس برنامه قرار گرفته و به نقد و بررسی موسیقی و ترانه تیتراژهایی که ماه رمضان امسال در قالب سریال و برنامه‌های تلویزیونی پخش شده است می‌پردازند.

«ساعت ۲۵» پیش از این نیز، بحثنقد و بررسی تیتراژهای نوروزی را با حضور رامین بهنا به چالش کشید و پیش‌تر نیز با بحثنقد ترانه تیتراژ باحضور افشین یداللهی و بررسی موسیقی تیتراژهای تلویزیونی و نقش آن در سریال‌ها با حضور آریاعظیمی‌نژاد، امیر توسلی و محمدرضا ورزی به طور تخصصی‌تر به این موضوع پرداخت.

در برنامه پیش رو همچنین شاهد صحبت‌های هنرمندانی چون محمدعلیزاده و حجت اشرف‌زاده در این خصوص هستیم. مصاحبه‌هایی که از پیش ترتیب داده شده و نقطه نظرات این دو خواننده را در مورد این مقوله بیان می‌کند. محمدعلیزاده ازجمله خوانندگانی ست که در زمینه تیتراژ پرکار بوده است و ماه رمضان امسال نیز تیتراژ سریال «برادر» با صدای این هنرمند به گوش رسید. در برنامه «ماه عسل» نیز تیتراژ ی که در شب‌های قدر پخش می‌شد به خوانندگی محمد علیزاده بود.

بخش‌های دیگر برنامه، بخش اخبار و اتفاقات موسیقی است که این هفته از آنجایی که یک ماه از به روی آنتن رفتن آخرین «ساعت ۲۵» می‌گذرد به صورت ویژه و با عنوان گزیده مهم‌ترین اخبار موسیقی در یک ماه اخیر به آن نگاه شده است، اخباری از اجراهای موسیقی تا درگذشت استاد مصطفی کمال پورتراب، تغییر مدیریت بنیاد رودکی و…

پخش گزارشی از پشت صحنه و اجرای کنسرت «دخت پری وار» علیرضا قربانی نیز از دیگر آیتم‌های برنامه این هفته است.

برنامه «ساعت ۲۵» به تهیه کنندگی محمود محمودی، سردبیری زهرا صفایی و حمیدرضا ترکاشوند، اجرای امیرحسین مدرس هر پنجشنبه شب ساعت ۰۰:۳۰ به روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

دیگر عوامل و دست اندرکاران این برنامه عبارتند از؛ کارگردان: احمد اطراقچی، مدیر تولید: آرش جهانشاه، تدوین: مسعود صنم و سارا معلم، روابط عمومی شیوا خورسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر