English

سه شنبه این هفته برگزار می شود؛

افتتاح همزمان نمایشگاه سربندهای ماه و رونمایی از اثر نقاشی غریبه در حوزه هنری

همزمان با افتتاح نمایشگاه طراحی چهره سرداران شهید دفاع مقدس سربندهای ماه با آثاری از محمدعلی نادری سه شنبه ۱۷ مهر ماه از ساعت ۱۵ در گالری عالی، غریبه، اثری از حبیب الله صادقی هم رونمایی می شود.

افتتاح همزمان نمایشگاه سربندهای ماه و رونمایی از اثر نقاشی غریبه در حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، روز سه شنبه 17 مهرماه، مراسم افتتاحیه نمایشگاه طراحی های محمدعلی نادری، هنرمند جوان بوشهری، از چهره جمعی از سرداران شهید دوران دفاع مقدس در گالری ابوالفضل عالی برگزار خواهدشد.

به گفته نادری این آثار  با استفاده از پاستیل، مداد گچی و ذغال روی مقوا طراحی شده اند و نمایشگاه حاضز در برگیرنده بیش از 40 اثر از طراحی چهره سرداران شهید دفاع مقدس خواهدبود.

وی در خصوص تکمیل مجموعه آثار طراحی چهره سرداران شهید گفت: تعداد زیادی فرماندهان دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند که از چندسال گذشته تصمیم به طراحی چهره آن عزیزان گرفتم و این کار همچنان ادامه دارد و به مناسبت های مختلفی که با نام هریک از آن شهیدان برگزار می شود، من هم نسبت به طراحی چهره ایشان اقدام می کنم.

بنا بر این گزارش، همزمان با افتتاح این نمایشگاه، از تابلو نقاشی غریبه اثر استاد حبیب الله صادقی نیز در نگاه خانه سوره رونمایی خواهدشد. این اثر در سال 1376 در ابعاد 120 در 180 سانتیمتر با تکنیک رنگ و روغن خلق شده و مضمون آن نقدی است بر آن دسته از افراد که در زمان جنگ و بحران های کشور، بی توجه به مصائب مردم و جامعه، تنها به فکر خود و خانواده شان هستند.

افتتاح نمایشگاه سربندهای ماه و رونمایی از اثر نقاشی غریبه، ساعت 15 روز سه شنبه 17 مهرماه در گالری ابوالفضل عالی و نگاه خانه سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر