English

مقدسی:

حضور پرشور مردم در انتخابات عامل اقتدار کشور درعرصه بین الملل است

نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب درمجلس گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات، درسطح منطقه و جهان بر روابط بین الملل کشورمان تاثیرگذار است، بنابراین می طلبد مردم حضور پرشوری را رقم بزنند.

حضور پرشور مردم در انتخابات عامل اقتدار کشور درعرصه بین الملل است

به گزارش خبرگزاری موج، سید مهدی مقدسی که صبح روز جمعه برای انداختن رای خود در صندوق انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در مدرسه حاج تقوی اراک حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

وی افزود: مردم ایران قطعا امروز جلوه زیبایی از مشارکت و احساس تعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان می دهد و حماسه دیگری را به ثبت می رسانند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند و با شناخت خوبی که مردم از مسائل منطقه و محیط پیرامون خود دارند امروز روز مردم است و این انتخاب هر چه که باشد برای ما قابل احترام است.

مقدسی خاطرنشان ساخت: فردا هر کسی که پیروز انتخابات معرفی شود برای ما قابل احترام است و پس ازاعلام نتایج، رقابت ها باید به رفاقت ها تبدیل شود در مسیر پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: میزان رای ملت است و هر کسی که مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها وی را برگزینند، کمر همت بسته و وی را حمایت می کنیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس ادامه داد: حضور گسترده مردم نشان از آن دارد که ملت ایران به مشارکت در انتخابات اهمیت زیادی می دهند و اهمیت آن را درک کرده اند و کسانی که رای نداده اند می طلبد که حضور ارزشمندی را داشته و در سرنوشت خود سهیم باشند.

مقدسی گفت: امروز چشم دنیا به کشور ما است و میزان مشارکت مردم در انتخابات از مهمترین مولفه هایی است که در سطح منطقه و جهان و روابط بین الملل کشورمان تاثیرگذار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه