English

حاجی بابایی:

"جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" به دنبال بسط و گسترش "عدالت اجتماعی" در کشور است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 45 درصد نقدینگی کشور منجمد و راکد است گفت: جریانی به دنبال چسباندن نارضایتی عمومی به انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام است.

"جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" به دنبال بسط و گسترش "عدالت اجتماعی" در کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، حمیدرضا میرزابابایی ظهر امروز در نشست اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به اقدامات نیروهای انقلاب اسلامی در کشور اظهار داشت: بعد از انتخابات مجلس دهم، نیروهای انقلابی که خواستار تغییر وضعیت کنونی بودند و معتفد بودند وضع کشور مناسب نیست، یک بررسی، داشته و با یک هم فکری و هم افزایی تصمیم به تشکیل شبکه‌هایی برای برطرف کردن این مشکلات گرفتند.

وی افزود: این به آن سبب بود که تهدیداتی پیش روی کشورمان قرار دارد بنابراین مهمترین تصمیم تغییر وضع موجود کشور بود بنابراین ماه‌ها کار و فعالیت و بررسی شد تا در نهایت براساس جمع‌بندی یک هیئت موسس 10 نفره برای امور انتخاب شد و یکی از کارهای این مجموعه دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری بود که به یکدیگر پیوند خورده‌اند.

حاجی بابایی تصریح کرد: براساس طرح تعریف شده، آسیب‌های موجود در انتخابات 78، 84 و 92 شناسایی شد تا آن آسیب‌های قبلی نباشد و طرحی نو و جدید برای همگرایی در بین نیروهای انقلابی ترسیم و آماده شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این طرح شهرستان‌ها و استان‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها نقش داشته و به مجموعه کلی کمک می‌کنند چراکه برهه انتخابات یک برهه مهم و سرنوشت‌ساز در کشور است.

وی ادامه داد: این مجموعه براساس اراده و خواسته مردم شکل گرفته و حرکت می‌کند و توسط اندیشه و تصمیم عمومی مردم به سمت برنامه و تصمیم‌ها گام بر می‌دارد.

حاجی بابایی بیان کرد: ما امروزه با مشکلاتی در کشور روبرو هستیم که مهمترین این تهدیدات و مشکلات تهدیدات اقتصادی از نوع تحریم گرفته تا رکود اقتصادی داخل کشور است که می‌تواند برای نظام و انقلاب یک تهدید باشد این در حالیست که تا امروز هرچه موفقیت داشته‌ایم مدیون وجود رهبری آگاه و بصیر و مردمی انقلابی و ولایی است.

وی خاطرنشان کرد: چطور ممکن است 60 درصد کارگاه‌های تولیدی کشور با مشکلات اقتصادی روبرو بوده و بگویند نقدینگی ندارند در حالیکه امروزه نقدینگی کشور 2.5برابر سال 92 شده، پس مشکل کار کجاست و این نقدینگی را دولت به کدام سو هدایت کرده که همه با مشکل روبرو هستند.

حاجی بابایی افزود: 45 درصد نقدینگی کشور فریز و منجمد شده و ناکارامد است و اینکه می‌گویند پول نداریم درست ینست بلکه مشکلات کشور باید ریشه یابی شود.

وی بیان کرد: امروزه درآمد دولت چند برابر شده و از 104 میلیارد تومان در آمد رد سال 91 به بیش از 390میلیارد تومان درآمد در امسال رسیده و تقریبا عددی معادل 4 برابر را نشان می‌دهدهرچند در بخش‌هایی مانند آموزش و پرورش می‌بینیم به رغم اهمیت تغییر چندانی در بحث بودجه‌ای شکل نگرفته است یا در بخش هدفمندی یارانه‌ها هم درآمد دولت کم نیست.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وقتی قشری مثل معلمان که از مهمترین اقشار کشور هستند ناراضی باشند چطور باید به چسبندگی به نظام توجه داشت حال آنکه به تعبیر مقام معظم رهبری عده‌ای دنبال ناکارآمدنشان دادن نظام و چسباندن این ناکارآمدی به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی هستند.

حاجی بابایی عنوان کرد: متاسفانه بخش عمده‌ای از نیروهای متعهد و توانمند انقلابی را خانه‌نشین کرده‌اند و در کنار این، مشکل امروز ما عدالت اجتماعی و نبود آن است بنابراین جمنا تحقق عدالت اجتماعی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: تبعیض و ناکارآمدی، مشکلات اقتصادی و نبود عدالت اجتماعی، حقوق‌های نجومی از مشکلات امروز کشور است به طوری که وقتی صحبت از حقوق نجومی شد عده‌ای فریاد و هجمه کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف جمنا موفقیت نه برای یک شخص بلکه موفقیت برای نظام و انقلاب اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی