English

حسین امیری:

دولت بازار را از چنگ چین در آورد

نماینده مردم شهرستان‎های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نیز باید بازار را با کاهش واردات از چنگ چین و خارجی‎ها در بیاورد.

 دولت بازار را از چنگ چین در آورد

به گزارش خبرگزاری موج،  حسین امیری ظهر امروز در اجتماع عظیم راهپیمایان 22 بهمن ماه با  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و قدردانی از حضور پرشکوه مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: هرگاه تعرضی به این مردم می‎شود، آنان با وحدت بیشتر و اعتقاد به انقلاب و رهبری حضور پرشکوه‎تری در صحنه دارند.

وی بیان داشت: ایران اسلامی با بدعهدی استکبار مواجه شد، اما پایبندی خود را به دنیا ثابت کرد و آن ساختاری که در مقابل ما شکل گرفته بود، شکسته شد.

امیری محور اقتصاد را اقتصاد مقاومتی ذکر و تصریح کرد: در شرایط کنونی راهی جز اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی نداریم.

این مسؤول افزود: باید هرچه زودتر مشکلات اقتصادی خود را رفع کنیم که این مهم جز با تولید داخلی محقق نمی‎شود، همانند جنگ تحمیلی که با ورود مردم پیروز شد، این جنگ اقتصادی نیز همین‎گونه به پیروزی می‎رسد.

نماینده مردم شهرستان‎های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت نیز باید بازار را از چنگ چین و خارجی‎ها در بیاورد که راه حل آن مصرف تولیدات داخلی و کاهش واردات است.

امیری خاطرنشان کرد: امسال اقدام و عمل را جدی گرفتیم در حال پیگیری مسائل مختلف هستیم، همان‎طور که ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شکل گرفته و کرمان و چند شهر به عنوان پایلوت انتخاب شدند.

وی ابراز داشت: ما نیز در زرند می‎توانیم، اشتغال زیادی به وجود بیاوریم و در چارچوب اقتصاد مقاومتی در بخش‎های مختلف رونق اقتصادی ایجاد کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه