English

آزادسازی سواحل در نوشهر یک کار تاریخی است

علی شادمان با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل در نوشهر یک کار تاریخی است، گفت: حدود چهار کیلومتر از دانشگاه آزاد تا بندر آزادسازی شد در حالی که پیش از این حتی ۱۰۰ متر هم باز نبود و کاملاً در انحصار اشخاص بوده است.

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار نوشهر، با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت بسیار اثرگذار و خدمات‌شان ارزشمند است، افزود: بخشداران نیز فعالیت‌های عمرانی انجام شده در سطح روستاها را در قالب برپایی نمایشگاه برگزار کنند.

شادمان با اعلام اینکه در بخش کشاورزی اتفاقات بسیار خوبی افتاد، تصریح کرد: تمام انبارها و سیلوهای کشاورزی از گندم و جو پر شدند و جا برای بقیه محصولات گندم و جو کم آمد، این نشان از افزایش ۶ برابری تولید گندم و جو در بخش کجور دارد که به سمت خودکفایی می‌رویم.

این مسوول یادآور شد: در بحثسیل و ارائه خدمات در بخش کجور اقدامات بسیار خوبی از سوی دستگاه‌های دولتی رخ داد و باید همه این‌ها مجدد اطلاع‌رسانی شود.

شادمان با اشاره به اینکه نسبت به برپایی نمایشگاه مجازی دستاوردهای دولت در کنار نمایشگاه میدانی تأکید می‌شود، خاطرنشان کرد: با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان نوشهر چند پزشک آمادگی خود را برای ویزیت رایگان اعلام کردند و این موضوع در هفته دولت عملیاتی می‌شود.

وی اضافه کرد: از مدیران پرتلاش و نمونه تجلیل می‌شود و دستگاه‌های اداری نیز خودشان از کارکنانشان تجلیل معنادار و پررنگ انجام دهند.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه این شهرستان فرصت‌های نیروی انسانی بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف دارد، افزود: بنیاد شهید در مسجد جامع یک مراسم در خور شأن برای شهیدان رجایی و باهنر با حضور تمامی مدیران و مردم برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل در نوشهر یک کار تاریخی است، ادامه داد: حدود چهار کیلومتر از دانشگاه آزاد تا بندر آزادسازی شد در حالی که پیش از این حتی ۱۰۰ متر هم باز نبود و کاملاً در انحصار اشخاص بوده است.

شادمان تأکید کرد: کار مبلمان‌سازی و نورپردازی مناسب و ایجاد بسترهای مناسب گردشگری در آن انجام می‌شود و سبب رونق اقتصادی در منطقه و محیطی زیبا به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه