English

خدام امام رضا(ع) بر بالین بیماران بابلی حضور پیدا کردند

خادمان حرم رضوی با حضور در بخش های هماتولوژی، توراکس و اورژانس بیمارستان آیت ا… روحانی(ره) بابل، پرچم مبارک حضرت را بر بالین بیماران طواف دادند.

به گزارش خبرگزاری موج، حضورکاروان زیر سایه خورشید که با استقبال رئیس بیمارستان آیت‌ا…روحانی(ع) بابل، پزشکان، پرسنل و بیماران این مرکز مواجه شدند، احیای زیارت از راه دور، تبیین سبک زندگی دینی مبتنی بر معارف اهل‌بیت(ع) و حضور ائمه‌اطهار(ع) در تمامی زندگی عنوان شد.
این گروه پرچم‌دار معارف و آموزه‌های دینی، به نوعی مروج صلح، دوستی و مهربانی به هم‌نوع در هر موقعیت اجتماعی که فرد قرار دارد، هستند. این کاروان هدف از حضور خود در این مرکز را بیش از همه ترویج مهربانی بین پرسنل بیمارستان و بیماران عنوان کردند تا این خصلت نیکو امام رضا(ع) در این مرکز نمود بیشتری یابد.
بیماران این بیمارستان با تبرک پرچم امام رضا(ع) اقدام به زیارت آن حضرت از راه دور کرده و با توسل به اهل‌بیت(ع) این مفهوم در اذهان تداعی شد که تا وقتی اهل‌بیت(ع) در کنار مسلمان باشند، آنها از غیر آنها بی‌نیاز خواهند بود.
اعطای نشان آستان قدس رضوی به محمود صادقی رئیس بیمارستان آیت‌ا.. روحانی(ره) بابل، توزیع نمک و نبات نذری حرم امام رضا(ع) بین پرسنل و بیماران مرکز و اهداء سوغات به خادمین حرم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه