English

اصحاب رسانه در برخورد با ضدفرهنگ‌ها نقش‌آفرین هستند

حجت‌الاسلام ناصر شکریان با تاکید بر اینکه قالب رسانه‌های مازندران در جهت ارزش‌های انقلاب گام برمی‌دارند گفت: اصحاب رسانه در برخورد با ضدفرهنگ‌ها نقش‌آفرین هستند.

اصحاب رسانه در برخورد با ضدفرهنگ‌ها نقش‌آفرین هستند

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه فعالیت شبکه‌ای در حوزه ترویج منویات مقام معظم رهبری امری ضروری و اساسی است، تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی رسانه‌ها باید مقوله ولایت فقیه، مهدویت، شهدا، ارزش‌های اسلامی و انقلابی را باید بیشتر در عملکرد خود برجسته‌سازی کنند.

شکریان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حوزه برخورد با آسیب‌های اجتماعی با جدیت دغدغه دارند، افزود: روحیه مطالبه‌گری مسئولان و مردم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف آسیب‌های اجتماعی را باید مطالبه کنند.

وی با اعلام اینکه شهدای مدافع حرم هستی خود را برای حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام داده‌اند گفت: رسانه‌ها با قلم گویا و توانای خود و استفاده از جریانات فرهنگی انقلابی باید اثرگذاری داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه رسانه‌های استان با آسیب‌ها و تهاجمات فرهنگی در سواحل را با قلم‌فرسایی خود برخورد کنند، افزود: رسانه‌های استان از چهره‌های انقلابی مازندران مصاحبه‌هایی در زمینه مقولات ارزشی و انقلابی بگیرند.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان با تاکید بر اینکه قالب رسانه‌های مازندران در جهت ارزش‌های انقلاب گام برمی‌دارند، گفت: اصحاب رسانه در برخورد با ضدفرهنگ‌ها نقش‌آفرین هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی