English

سفر علی مطهری به بهشهر بدون حاشیه بود

فرماندار بهشهر گفت: سفر علی مطهری به بهشهر هیچ حاشیه‎ای نداشت و حمله به ایشان را تکذیب می‌کنم.

سفر علی مطهری به بهشهر بدون حاشیه بود

به گزارش خبرگزاری موج، سید خالق سجادی خبر حمله به علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به این شهرستان تکذیب را کرد.

وی افزود: سفر مطهری بدون هیچ حاشیه‌ای امروز به پایان رسید و سفر او به بهشهر در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه انجام شده بود و مطهری شب گذشته را در این شهرستان سپری کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با فارس، ایجاد هرگونه حاشیه در سفر خود به بهشهر را تکذیب کرد. علی مطهری با بیان اینکه حدود نیم‌ساعت پیش از انتشار خبری پیرامون ایجاد حاشیه در سفرم به بهشهر آگاه شدم، گفت: این موضوع کاملاً دروغ است و این سفر هیچ حاشیه‌ای نداشت. وی به جزئیات سفر خود به بهشهر اشاره و بیان کرد: در سفر به این منطقه از عباس‌آباد بهشهر بازدید کردیم، در زمان اذان نیز در نمازخانه آنجا حضور یافتیم که تعدادی از شهروندان بهشهری نیز حضور داشتند و آنها با دیدن بنده ضمن استقبال به گفت‌وگو پرداختند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گفت‌وگویی که با دوستان در نمازخانه داشتم، راجع به این مکان حرف‌هایی زدم که در نهایت قرار شد میراث فرهنگی اقداماتی در زمینه بهبود اوضاع انجام دهد. نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای موجود در سفرم به بهشهر دوستانه بود، تصریح کرد: برای تفریح به این منطقه رفتیم و بحث سخنرانی مطرح نبود، واقعاً نمی‌دانم دلیل انتشار این خبر چیست. وی گفت: یک زمانی ممکن است اتفاقی بیفتد و ما بگوییم ماجرا بزرگ‌نمایی شده است، اما واقعاً امروز هیچ اتفاقی حادث نشد، ضمن اینکه این سفر، یک سفر کاری نبوده و خانوادگی محسوب می‌شد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه