English

فعالیت اقتصادی در شرکت‌های صنعتی غرب مازندران سوت و کور است

شمس‌الله شریعت‌نژاد گفت: شهرک‌های صنعتی شهر سلمانشهر که شرکت‌های صنعتی غرب مازندران در آنجا وجود دارد در چندین مرحله بازدیدی که از آنجا داشتم، واقعا سوت و کور است.

فعالیت اقتصادی در شرکت‌های صنعتی غرب مازندران سوت و کور است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست تولیدکنندگان و صاحبان صنایع غرب مازندران با استاندار اظهار داشت: از ۱۱۲ واحد صنعتی در آنجا کمتر از ۲۰ واحد خودشان را اداره می‌کنند و بیش از ۵۰ درصد از آنها در گرو بانک‌ها هستند و از لیستی که مشاهده کردم بانک‌ها یک جوری آنها را متوقف و در اختیار گرفته‌اند.

شریعت‌نژاد با اشاره به فضای بیکاری در غرب استان تصریح کرد: این جلسه، جلسه اثربخش باید باشد با توجه به عنایتی که دولت در این موضوع داشتند ۱۶ هزار میلیارد تومان برای راه‌اندازی چرخ صنعت و صنایعی که امکان رقابت در بازار دارند در نظر گرفته شد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای این چنین صنایع بیشتر مورد نظر است در این شرایط سخت اقتصادی ۴۷۴ میلیارد تومان برای مازندران در نظر گرفته‌‎اند که ما واقعا می‌خواهیم سهم شایسته‌ای را برای صنایع غرب مازندران در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: من بیشتر به نتیجه جلسه فکر می‌کنم تا به مباحثتشریفات و امیدواریم از این جلسه نتیجه و مصوبات این جلسه اجرایی بشود که دولت تدبیر و امید، احیای امید برای مردمان را انجام دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه