English

طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در میاندورود اجرا شد

مسوول دفتر نمایندگی اتاق اصناف میاندورود از اجرای طرح طلایه‌داران آمران به معروف و ناهیان از منکر در این شهرستان خبر داد.

طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در میاندورود اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الله علی‌پور با اشاره به تهدید فرهنگ ایرانی و اسلامی توسط الگوهای واردات نامناسب لباس‌ها و نقوش تصاویر مبتذل از ممنوعیت فروش این نوع پوشش در میاندورود خبر داد و گفت: تولید و عرضه لباس‌های بدن‌نما، نامتعارف و علائم شیطان‌پرستی، پرچم کشورهای بیگانه از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر صهیونیستی، استفاده از اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه در تابلو و تبلیغات واحد صنفی ممنوع است.

وی بیان کرد: در صورت مشاهده مأموران انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می‌کنند.

مسوول دفتر نمایندگی اتاق اصناف میاندورود با اشاره به برگزاری همایش برنامه توجیهی و آموزشی طلایه‌داران آمران به معروف و ناهیان از منکر اصناف این شهرستان، خاطرنشان کرد: به‌منظور صیانت از قانون امر به معروف و نهی از منکر، طرح طلایه‌داران در میاندورود اجرا می‌شود.

علی‌پور اضافه کرد: این همایش در روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه از ساعت ۱۶ در مسجد جامع روستای اسلام‌آباد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فرائض الهی احیا شود، گفت: با اجرای این فریضه امنیت اجتماعی افزایش می‌یابد و طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر گروه‌های تازه‌ای از مردم برای اجرای این فریضه سازماندهی می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه