English

دانشگاه کشاورزی ساری آماده ارائه آموزش تخصصی تولید برنج به روسیه است

محمدعلی بهمنیار با اشاره به ظرفیت خوب استان در تولید برنج، گفت: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری آماده ارائه آموزش تخصصی تولید برنج به دانشگاه آستراخان روسیه است.

دانشگاه کشاورزی ساری آماده ارائه آموزش تخصصی تولید برنج به روسیه است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری در حاشیه نشست تخصصی هیات علمی دانشگاه دولتی آستراخان روسیه و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه کشاورزی اظهار داشت: در سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با این دانشگاه در عرصه کشاورزی امضا شد.

بهمنیار با اشاره به اینکه هدف عمده این نشست تبادل اطلاعات در امر کشاورزی و توسعه کشت برنج است، تأکید کرد: اساتید دانشگاه مازندران هم به طور متقابل از دانشگاه آستاراخان بازدید کرده‌اند.

رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری با بیان اینکه مرکز پژوهشی و تحقیقاتی کشت برنج در دانشگاه آستراخان دایر شده است، یادآور شد: قرار بر این شد تا کارشناسانی از دانشگاه ساری برای آموزش و ارائه خدمات به مرکز پژوهشی دانشگاه دولتی آستراخان فرستاده شوند.

بهمنیار با اعلام اینکه تجربیات خود را در بخش برنج در اختیار هیأت روسی قرار داده‌ایم، بیان کرد: با هیأت ۴۰ نفره روسی که به مازندران آمده‌اند در بخش‌های گردشگری، دام، آبزیان، محصولات باغی، برنج تبادل اطلاعات شده است.

وی با اشاره به ظرفیت خوب استان در تولید برنج، گفت: دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری آماده ارائه آموزش تخصصی تولید برنج به دانشگاه آستراخان روسیه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه