English

مکان مناسبی برای نصب رینگ هیات بوکس بابل وجود ندارد

رضا قلی زاده بازسازی رینگ هیات بوکس بابل را یکی از اقدامات شایسته برشمرد و گفت: مکان مناسبی برای نصب رینگ هیات بوکس بابل وجود ندارد.

مکان مناسبی برای نصب رینگ هیات بوکس بابل وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس هیات بوکس بابل در حاشیه مسابقات قهرمانی کشور در بابل اظهار کرد: هیات بوکس بابل دارای چارت منظم بوده و با آمادگی کامل در کنار هیات استان این دوره از مسابقات را برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه هیات بوکس بابل در مدت ۱۶ ماه یک مسابقه در رده جوانان برگزار کرده است، افزود: یکی دیگر از اقدامات هیات بوکس برگزاری کلاس داوری برای نخستین‌بار در بابل و تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده شهدای بوکسور در بابل است.

رئیس هیات بوکس بابل بازسازی رینگ هیات بوکس بابل را یکی از اقدامات شایسته در این مدت کوتاه برشمرد و تصریح کرد: مکان مناسبی برای نصب رینگ هیأت بوکس بابل وجود ندارد.

این مسوول افزایش تعداد داوران از دو به هفت و افزایش مربی کارت‌دار از چهار به ۱۰ مربی را از اقدامات مهم در هیات بوکس بابل برشمرد.

قلی‌زاده با اشاره به اینکه از ۳۳ استان ۲۱۸ بوکسور در این مسابقات شرکت کردند، خاطرنشان کرد: برای برگزاری این مسابقه حدود ۱۵۰ میلیون تومان هزینه برآورد شد که بیشتر هزینه این مسابقه توسط بخش خصوصی تأمین شده است.

وی یادآور شد: این مسابقات در ۱۳ وزن در حال برگزاری است که مازندران با تمام قدرت در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

رئیس هیات بوکس بابل با بیان اینکه شهرستان بابل در زمینه بوکس با کسب موفقیت‌های فراوان حرف‌های زیادی در سال‌های آینده برای گفتن دارد از عضویت سه نوجوان بابلی در این دوره از مسابقات خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه